לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

טיפולי עיניים

Beautic- פורטל האסתטיקה הרפואית של ישראל. לצורך ביצוע השוואת מחירים מקצועית לטיפולי עיניים, היכנסו כבר עכשיו והשאירו את הפרטים שלכם בעמוד צור הקשר

    

טיפולי עיניים

טיפולי עיניים


העניים, אחד האיברים הרגישים ביותר בגופינו, אך יחד עם זאת גם החיוניים ביותר, אילו מאיתנו שראייתם נפגמה מלידה או במהלך השנים יעידו כי מדובר במטרד של ממש אשר יוצר תלות בלתי פוסקת באמצעי ראיה כמו משקפי ראיה ועדשות מגע. התפתחותה המשמעותית של הטכנולוגיה בשנים האחרונות הביאה לידי כך, שעבור רובם של הסובלים מלקות ראיה מסוימת קיים פתרון, יעיל, מהיר, קל וזול. מדובר בניתוחים פשוטים שתוצאתם מביאה לתוצאות חסרי תקדים. מדובר בניתוחי הסרת משקפיים שבמקרים רבים פותרים את בעיית לקות הראיה לתמיד.

ניתוח קצר- פתרון לתווך ארוך
אילו מאיתנו הסובלים מלקות ראיה על כל סוגיה ונאלצים למצוא פתרון בהרכבת משקפי ראיה או משתמשים דרך קבע בעדשות מגע, סובלים לא אחת מבעיה של חוסר ביטחון עצמי, במקביל לבעיית הראיה עצמה. ניתוח הסרת משקפיים הוא הפתרון לבעיה הרפואית אך גם לבעיה האסתטית על כל השלכותיה.

שיטות שונות להסרת משקפיים
כיום קיימות שיטות שונות לניתוחים פלסטיים להסרת משקפיים, כשהשיטה הנפוצה והמוכרת ביותר הינה שיטת הסרת משקפיים בלייזר. ניתוח זה מתאים לאילו מאיתנו הסובלים מבעיית קוצר ראיה, רוחק ראיה, צילינדר או זוקן ראיה. טרם הניתוח מומלץ לגשת לבדיקת התאמה אצל רופא מוסמך, אשר ידע להכווין ולהתאם לכם את סוג הניתוח המתאים לכם ביותר.

טיפולי עיניים- רק אצל המומחים
בבואנו לבחור את המרפאה והמנתח לניתוח הסרת משקפיים, חשוב לזכור כי קיימת מגמה של התקדמות טכנולוגית ניכרת בשנים האחרונות, ועל כן ישנה חשיבות עליונה למומחיות והניסיון של הרופא, הקפידו לבחון המלצות והצעות של מספר רופאים טרם ביצוע הניתוח, וכמו כן בצעו תאום ציפיות עם הרופא במטפל באשר לתוצאות הצפויות מהניתוח.
 

׳—׳“׳©׳•׳× ׳ž׳’׳–׳™׳Ÿ ׳‘׳™׳•׳˜׳™׳§

׳—׳“׳©׳•׳× ׳ž׳’׳–׳™׳Ÿ ׳‘׳™׳•׳˜׳™׳§

  •  שלבים להסרת משקפיים בלייזר

    שלבים להסרת משקפיים בלייזר

    במשך שנים ניסו קצרי הרואי להיפטר ממשקפי הראייה בדרך שלא תפגום בכושר ראייתם, בין אם על ידי משקפיים כה עדינות שכמעט לא רואים אותן

    המשך

  •  
  • בחירת ניתוח להסרת משקפיים

    בחירת ניתוח להסרת משקפיים

    >ניתוחים פלסטיים בשירות האסתטיקה הרפואית מונים בין היתר גם את הניתוח להסרת משקפיים, אשר מנטרל את הצורך בשימוש באותו מתקן

    המשך

  •  
  • להתפטר מנטל המשקפיים

    להתפטר מנטל המשקפיים

    >עולם המחשבים והטכנולוגיה אולי מעניק הרבה יתרונות, אולם הוא גם משפיע לרעה על ההרגלים של אנשים, לרבות השפעה לרעה על הראייה.

    המשך

  •  
  • הסרת משקפיים – הליך פשוט

    הסרת משקפיים – הליך פשוט

    על מנת להסיר משקפיים נדרשת התערבות כירורגית. במקום לומר "ניתוחים פלסטיים באזור הקרנית של העין" משתמשים במושג הסטרילי "הסרת משקפיים"

    המשך

 
 

כל הזכויות שמורות ל Beautic - פורטל האסתטיקה של ישראל. פורטל ביוטיק מאפשר לכם לקבל את כל המידע העדכני הקשור לאסתטיקה רפואית, ניתוחים פלסטיים, הסרות שיער, וטיפולי שיניים בישראל.ביוטיק הפורטל שמרכז עבורכם את מיטב החברות העוסקות במתן שירותים בתחום הרפואה האסתטית וביניהם חברות בתחומי: לאסתטיקה רפואית, ניתוחי פנים,ניתוחי בטן,ניתוחי אגן, הסרת שיער, וטיפולי שיניים . בעזרת פורטל Beautic תוכלו לחפש ולמצוא במהירות ובקלות את כל המידע הרלוונטי לכם בתחום האסתטיקה בישראל, ולקבל תוך דקות הצעות מחיר מכל הגופים הנחשבים ביותר בעולם האסתטיקה בישראל. השאירו פרטים עוד היום ותוכלו להינות מהצעות מחיר אטרקטיביות בכל התחומים.

פורטל האסתטיקה
callus