צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כיום משקפיים תורמות למראה האופנתי, אבל לא תמיד הן נוחות לשימוש יומי, במיוחד בעונת הקיץ כשחלק גדול מהזמן הפנוי, מבלים בחוף הים או בבריכה. איך מסירים את נטל המשקפיים? לפניכם טיפים לפני ניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

מערכת ביוטיק

|

06/05/2013

|

12:15

seperator

כל מי שמשתמש במשקפיים יודע, משקפיים זה דבר מעיק. בעיקר כאשר נוצר מצב שככל שעובר הזמן המספר עולה, והצורך במשקפיים הופך לתמידי כמעט. יש מי שמתמודדים עם הנושא וחיים איתו בשלום, אך יש גם כאלו שההיתלות במשקפיים מפריעה להם. במיוחד עבור מי שהצורך במשקפיים מפריע לו, קיימים כיום ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר.

בדיקת התאמה לניתוח מתייחסת למבנה העין, הקרנית והרשתית.

בדיקת התאמה לניתוח מתייחסת למבנה העין, הקרנית והרשתית.


מי לא יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים
למרות שמדובר בטיפול בטוח יחסית, לא כולם יכולים וכשירים לעבור את ניתוח הסרת המשקפיים בלייזר. יש כמה סייגים לגבי סוג המטופלים שיכולו לעבור את הניתוח. ההחלטה האם יש התאמה לניתוח או לא, נעשית בבדיקה מקדימה על ידי רופא אשר בוחנת את מבנה העין, הרשתית והקרנית, זמן הרכבת המשקפיים, גיל ועוד. אז מי לא יכולים לעבור ניתוח זה? מי שסובל מבעיות קרנית-למשל צורה יוצאת דופן של הקרנית, או קרנית דקה מאוד, שינוי תכוף של מספר במשקפיים, מי שבעל מחלות עיניים חוזרות ונישנות או כרוניות כמו גלוקומה, קאטרק וכולי, מי שסובלים מקוצר ראייה חריף המתבטא במספר משקפיים גבוה במיוחד, מטופלים עם אישונים מורחבים באופן כרוני, מטופלים בעלי עיניים קטנות במיוחד ושקועות ומי שלוקים במחלות כרוניות העלולות להשפיע גם על העיניים כמו סכרת ויתר לחץ דם.
שיטה חדשה להסרת משקפיים - אינטרלאסיק.

שיטה חדשה להסרת משקפיים - אינטרלאסיק.


כיום קיימות שיטות נוספות להסרת משקפיים
אך גם אם אתם לא מתאימים להסרת משקפיים בלייזר, קיימות שיטות נוספות  להסרת משקפיים. אחת מן השיטות קרויה אינטרלאסיק ומסוגלת לפעול על עובי קרנית עבה במיוחד או דק במיוחד. שיטה אחרת היא הוויבפרונט שגם היא מותאמת לבעלי בעיות קרנית מבחינת עובי יוצא דופן. כמובן, שגם כאן התאמת השיטה תלוי ה בבדיקה מקדימה וקביעה של רופא מומחה.

תחום ניתוחים שמחיריו יורדים משמעותית
רצוי וחשוב לדעת, כי כיום מי שמעוניין לעבור טיפולים אסתטיים לא חייב לשבור קופת חסכון. יש הרבה שחקנים בשוק, התחרות בשיאה וניתן למצוא כיום מגוון טיפולים, ביניהם גם הסרת משקפיים, במחירים תחרותיים ושווים לכל נפש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל