צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/07/2012

|

16:59

seperator

הסרת משקפיים בלייזר הוא תחום חדש יחסית, אולם עדיין ישנו ותק של כ-30 שנים לניתוחי הלייזר הראשנים לעיניים. כצפוי, המכשירים הישנים לניתוח לייזר כבר אינם שמישים כיום, בעיקר משום שהטכנולוגיה מחדשת ומאפשרת שימוש בטכניקות קלות יותר, מוכחות, מדויקות ובכך מצמצמות סיכונים וגם את לוח הזמנים. עשרות אלפי ישראלים עושים ניתוחי לייזר בעיניים להסרת משקפיים מדי שנה. עדיין, האחרים לא מעודכנים ביכולות ובסיכונים המופחתים שיש בניתוח זה. החשש וחוסר הידע בנושא המונע מהם לעשות את הניתוח שיכול להביא להקלה.

הניתוח בא לפטור את האנשים מלחבוש את מסגרת המשקפיים

הניתוח בא לפטור את האנשים מלחבוש את מסגרת המשקפיים


כמה עובדות על ניתוח עיניים

הקליניקות לאסתטיקה רפואית מאפשרים להעניק מענה לגבי טיפולי עיניים מתקדמים כמו למשל ניתוח קטרקט או גלאוקומה. הטיפול הרווח ביותר הוא הסרת משקפיים בלייזר. על מנת להחליט אם המנותח מתאים לטיפול או לא, בודקים מהו עובי הקרנית, האם ישנן גבשושיות על אותה הקרנית ועוד כמה נתונים חשובים – לרבות מחלות קיימות שמחייבות טיפול מיוחד. לא כל אחד או אחת יכולים לעבור את הניתוח.
על מנת להחליט אם המנותח מתאים לטיפול או לא, בודקים מהו עובי הקרנית

על מנת להחליט אם המנותח מתאים לטיפול או לא, בודקים מהו עובי הקרנית


תיקון ליקויי ראייה

הניתוח בא לפטור את האנשים מלחבוש את מסגרת המשקפיים. כך, צוללנים לא מחויבים להרכיב משקפת מותאמת למספר הראייה, אנשים בעלי עדשות מגע אינם מחויבים להדביק אותן מדי יום לקרנית עם אוסף חדש של חיידקים, וזה יכול להיות נוח הרבה יותר בכל פעילות שגרתית – לרבות בספורט.

סיכונים בניתוח לייזר
הסיכון לאובדן ראייה אינו מצוי ברשימת הסיכונים בניתוח לייזר. אילו ישנו סיכון –  בניתוח הלייזר, הרי שיש לכך גם טיפול. האפשרות הקיימת היא לענוד עדשות מגע מיוחדות, לתקן באופן כירורגי את הנזק או לקבל טיפול תרופתי. ישנם מצבים שיחייבו המשך חבישת משקפיים עקב עייפות העין שמשתמעת מהגיל של המנותח – יש להתייעץ עם הרופא המנתח- רצוי להתייעץ לפחות עם שני רופאים מראש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל