לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

אסתטיקה רפואית

Beautic- פורטל האסתטיקה הרפואית של ישראל. אצלנו תוכלו להינות מהשוואת מחירים לטיפולים בתחום האסתטיקה הרפואית. השאירי את פרטיך ותקבלי הצעת מחיר מהמרפאות המובילות.
 

    

אסתטיקה רפואית

אסתטיקה רפואית


היום יש אין ספור ניתוחים לשינוי האסתטיקה החיצונית, אולם מה זה אומר אסתטיקה רפואית? לדוגמה, כאשר רוצים לנתח את האף, משום שמחיצת מערות האף פגועה – אפשר לנצל את אותם ניתוחים פלסטיים שממילא עושים על מנת "לתקן" את הבעיה, כדי להוסיף יופי וחן למראה, כלומר לעשות שינוי מכוון במראה בעקבות אותו ניתוח. הרופא הכירורג אמור להיות מוסמך גם לזאת, לא רק לתקן את הבעיה הפנימית. פתרונות האסתטיקה מתרבים מדי שנה תודות לטכנולוגיה ולמכשור רפואי חדשני, ורצוי לברר לגבי זה בכל פעם מחדש – כדי להתעדכן בפתרונות של היום.

פתרון רפואי במסווה של פתרון אסתטי
מי שעבר או עברה ניתוח לשחזור שד עקב כריתתו או טיפול לא מוצלח שהיה בעבר, יכולים לנצל זאת על מנת להפוך את הניתוח לניתוח להגדלת חזה, להרמתו, לשינוי בגודלו או בצורתו, ואפילו לשנות את מיקום הפטמה. למרות הצביון הרשמי של חדר הניתוחים, אפשר למצוא חלק מהפתרונות לאסתטיקה רפואית גם בבית, למשל פילינג טבעי או הסרת שיער.

הסרת שיער – לייזר או באמצעים ביתיים?
הסרת שיער בלייזר היא הסרתו לצמיתות לאורך טווח של מספר טיפולים, וזהו פתרון למי שמעוניין לפתור את עניין גדילת השיער במקומות בלתי רצויים (ניתן לעשות זאת בכל הגוף). מדובר על טיפול שמיד לאחריו יש לגלח את השיער ולצפות לשיער הפגום שיגדל שוב ושוב מתוך השורש שנפגם עד שיפסיק לעשות כן. מפאת גילו הצעיר של התהליך, אין עדיין תוצאות מדויקות לגבי ההשלכות של הטיפול, אם ישנן.

פילינג – אצל מכוני קוסמטיקה או בבית?
לכל סגנון של טיפול ישנה מגבלה כל עוד הוא נעשה בבית, ויש להיות בקיאים בתהליך כל עוד עושים אותו בבית. את הפילינג העמוק למשל עושים במכוני האסתטיקה הרפואית, כאשר אותו טיפול מאפשר למטופלים להפטר אפילו מכתמי עור.

טיפולי אסתטיקה נוספים
בפורטל  "ביוטיק" תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של טיפולי אסתטיקה רפואית, כאשר הפורטל מאפשר לכם להשוות מחירים בין מיטב המרפאות והקליניקות המובילות בישראל. בחרו את סוג הטיפול בו אתם מעוניינים, השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים.

׳—׳“׳©׳•׳× ׳ž׳’׳–׳™׳Ÿ ׳‘׳™׳•׳˜׳™׳§

  • טיפולי אסתטיקה ויופי כל מה שצריך לדעת

    טיפולי אסתטיקה ויופי כל מה שצריך לדעת

    תחום טיפולי אסתטיקה, טיפוח הגוף ושיפור המראה החיצוני תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות, הנהנים מהם לא רק נשים אלא גם גברים רבים גילו את נפלאות טיפולי אסתטיקה ויופי

    המשך

  •  
  • איך לשמור על עור פנים צעיר ורענן?

    איך לשמור על עור פנים צעיר ורענן?

    >זהו זה. הגעת לגיל שאפשר להתחיל להשתמש במוצרי טיפוח פנים באופן מדויק יותר. העור מזדקן, אי אפשר הרי לעצור את הזמן, אבל אפשר בהחלט לעזור לו להגיע למצב מקסימלי בכל רגע נתון

    המשך

  •  
  • ניתוח מחיצת אף - למה צריך ואיך מתבצע?

    ניתוח מחיצת אף - למה צריך ואיך מתבצע?

    ניתוח אף הוא כבר מזמן לא טאבו, והסטיגמה שסובבת את מי שבחרו לבצע אותו כבר לא חזקה כפי שהיתה לפני עשרים ואפילו עשר שנים. ישנן סיבות שונות לבצע את הניתוח, חלקן אסתטיות בלבד

    המשך

  •  
  • מקימים מכון אסתטיקה? זו רשימת הציוד שת

    מקימים מכון אסתטיקה? זו רשימת הציוד שת

    האם גם לך יש חלום ילדות ישן לפתוח מכון שבו נשים וגברים יוכלו לבקר כדי להפוך ליפים וזוהרים יותר? או אולי את מחפשת שינוי קריירה ומרגישה שיש לך כישרון אמיתי לתחום האסתטיקה?

    המשך

google+
 
 

כל הזכויות שמורות ל Beautic - פורטל האסתטיקה של ישראל. פורטל ביוטיק מאפשר לכם לקבל את כל המידע העדכני הקשור לאסתטיקה רפואית, ניתוחים פלסטיים, הסרות שיער, וטיפולי שיניים בישראל.ביוטיק הפורטל שמרכז עבורכם את מיטב החברות העוסקות במתן שירותים בתחום הרפואה האסתטית וביניהם חברות בתחומי: לאסתטיקה רפואית, ניתוחי פנים,ניתוחי בטן,ניתוחי אגן, הסרת שיער, וטיפולי שיניים . בעזרת פורטל Beautic תוכלו לחפש ולמצוא במהירות ובקלות את כל המידע הרלוונטי לכם בתחום האסתטיקה בישראל, ולקבל תוך דקות הצעות מחיר מכל הגופים הנחשבים ביותר בעולם האסתטיקה בישראל. השאירו פרטים עוד היום ותוכלו להינות מהצעות מחיר אטרקטיביות בכל התחומים.

פורטל האסתטיקה
callus