צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/02/2020

|

16:09

seperator

בחירת מנתח פלסטי

 

אם אתם שוקלים לעבור ניתוח פלסטי, עומדות בפניכם מספר החלטות מכריעות. בעוד שאנשים רבים מקדישים זמן רב במחשבה על ההליך עצמו ועל התוצאות הפוטנציאליות, יש משהו הרבה יותר חשוב שצריך לקחת בחשבון – וזו כמובן, הבחירה במנתח הנכון. לא כל רופא מנוסה בכול הליך פלסטי, ובחירה במנתח הפלסטי המתאים, אינה פשוטה כלל ועיקר. 

 

מחקר באינטרנט יכול להיות מקום טוב להתחיל בו אם אתם מבקשים לעבור ניתוח אף או הגדלת חזה, אבל זה לא מספיק. חשוב לבחון את המנתח בזהירות, לפני שתבחרו בו.

 

בחירה במנתח פלסטי טוב, לא מספיקה. הוא צריך להיות מעולה. מומחה עם הוכחות. לפני ביצוע ההחלטה הקריטית הזו עליכם לשאול את עצמכם שלוש שאלות:

 

- האם למנתח יש את המומחיות הנדרשת לביצוע ההליך הכירורגי בביטחה?

- האם יש לו ניסיון בניתוח מסוג זה?

- האם הוא הניב באופן קבוע תוצאות יוצאות מן הכלל למטופלים אחרים?

 

אם המנתח שאתם מתכננים לבחור ניחן בשלוש התכונות האלה, יתכן שזו הבחירה המנצחת.

 

מומחיות

 

מהי ההכשרה וההסמכה של הרופא? כל רופא עשוי לקרוא לעצמו מנתח פלסטי, או לפרסם שהוא מבצע טיפולים קוסמטיים. רק רופאים שהוסמכו לכירורגיה פלסטית, קיבלו שנים של הכשרה מיוחדת בתחום זה (הן ניתוחים קוסמטיים והן שחזורים), ועברו בדיקות קפדניות כדי להפגין את כישוריהם בתחום – הם מנתחים פלסטיים מוסמכים.

בחירה ברופא שהוסמך לניתוחים פלסטיים, מבטיחה שיש לו את הכישורים הרפואיים הדרושים. אבל זו רק ההתחלה. חשוב גם לבדוק אם המנתח מעודכן בטכניקות ובטכנולוגיות הטיפוליות החדשות.

 

ניסיון

 

בנוסף להכשרה ולהשכלה הנכונה, חשוב לבחור במנתח שהוא בעל ניסיון בביצוע סוג הניתוח שאתם מתכננים לעבור. ישנם מנתחים המתמחים בהליכים מסוימים, וסוג ההליך שאתם מבקשים צריך לעמוד בראש שלושת ההתמחויות הראשיות שלו. 

 

כלל אצבע טוב הוא – המנתח מבצע הליך מסוג זה פעם אחת או יותר בשבוע, במשך חמש שנים או יותר. 

 

ניתוחים פלסטיים הם אומנות מורכבת, והמנתח צריך להתנסות בכך שוב ושוב כדי להישאר בכושר. כאשר הרופא מבצע מספר ניתוחים במשך מספר שנים, אפשר להניח שאכן יש לו את הכישורים הדרושים לכם.

 

לכן, שאלו את הרופא: 

 

- כמה פעמים הוא ביצע את ההליך הפלסטי שאתם מבקשים? 

- האם הוא קיבל הכשרה מיוחדת בתחום הספציפי הזה?

- כמה שנים הוא מבצע את סוג הניתוח שאתם מבקשים?

 

זכרו שלא כל המנתחים הפלסטיים הם מומחים בכול תחום. רופא המתמחה בניתוחים להגדלת חזה, עשוי להיות בעל ניסיון מועט בעיצוב מחדש של האף.

תוצאות יוצאות מן הכלל

 

רוב האנשים שמתחילים לשקול ניתוח פלסטי, חושבים על התוצאות שהם מצפים להשיג, אבל לא כל ניתוח פלסטי מסתיים בתוצאה טובה.

אם תבטיחו שהמנתח הפוטנציאלי שלכם הוא בעל מומחיות וניסיון, אתם בדרך לבחור את המנתח המתאים, אבל הוא גם צריך להוכיח לכם שהוא אכן רגיל להשיג תוצאות יוצאות דופן.

 

לרוב המנתחים הפלסטיים יש אלבום תמונות של ״לפני ואחרי״ שעליכם לבחון. וודאו שתמונות אלה כוללות לפחות שתי דוגמאות של ״אחרי״, שצולמו שנה או יותר לאחר הניתוח.

 

מערכת יחסים

 

כשאתם שוקלים את שלושת השאלות האלה – אתם מטפלים רק בחלק הפיזי של הניתוח הפלסטי, אבל לא די בכך. המנתח הפלסטי שלכם צריך להיות גם בעל אישיות שמתאימה לכם. את ההבדל בין מנתח פלסטי טוב למעולה ניתן לזקוף גם לזכות האינטראקציה שלו עם המטופלים. כלומר:

 

- המנתח שלכם צריך להפגין דאגה ואכפתיות לרגשות ולבריאות הכללית שלכם. הוא צריך להיות לגמרי רחום ואמפטי. הוא גם צריך להקרין ביטחון ולהיות בעל כישורי תקשורת טובים, בכך שיהיה חביב, זמין ומסוגל לתת מענה בכל עת.

- המנתח צריך להיות גלוי אתכם בכול הנושאים המטרידים אתכם, כמו תקופת ההתאוששות, תופעות לוואי אפשריות, סיכונים וציפיות מציאותיות לתוצאות הניתוח שלכם. 

- בעוד שתמונות ״לפני ואחרי״ מציגות הצהרה משכנעת, הקפידו לשאול את הרופא אם התמונות האלה מייצגות תוצאות טיפוסיות שלו.

 

טיפים אלה יעזרו לכם למצוא מנתח פלסטי מוסמך שיניב לכם תוצאות מעולות, אבל מערכת היחסים שלכם עם המנתח וצוות הקליניקה שלו, תשפיע רבות על החוויה ועל התוצאה הסופית.

 

אם אתם מאושרים, בטוחים, ומרגישים שמקשיבים לכם – החוויה שלכם תהיה יותר קלה ופחות מלחיצה, וזה גם יקל על תקופת ההחלמה ועל התוצאה הסופית.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל