צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/10/2020

|

10:36

seperator

מוצרי אנטי אייג'ינג – מהפכת המאה!

 

מי יציל את הגיל שלנו בגיל 30 ואילך?

 

זהו זה. הגעת לגיל שאפשר להתחיל להשתמש במוצרי טיפוח פנים באופן מדויק יותר. העור מזדקן, אי אפשר הרי לעצור את הזמן, אבל אפשר בהחלט לעזור לו להגיע למצב מקסימלי בכל רגע נתון ובכל גיל כשמדובר בפנייך. מכאן ואילך זה תלוי רק בך ובמידת ההשקעה שלך בעור הפנים. כשאת עוברת את גיל 30 עור פנייך מתבגר יותר ויותר, לכן את צריכה לשמור על האסתטיקה שלך בתשומת לב מירבית עם קרם פנים אנטי אייג'ינג

 

בצעי עבודת חקר קטנטנה לפני ההתאמה

 

אם ניקח בחשבון כי קרם הפנים מושפע מעונות השנה, מהלחות, מהתזונה שלך, ממצבך הבריאותי, אם את מעשנת או לא, מה מידת הלחץ בחייך ועוד ועוד, הרי שיש לך עבודת חקר קטנטנה לבצע כדי להתאים קרם פנים אנטי אייג'ינג שיסייע לך לשמור על מאזן לחות טבעי בעור רענן. שימי לב – לפעמים הקרם הנחוץ לך לא קשור לגילך. כך או כך – התאמה מדויקת של איש מקצוע תעשה את העבודה המדוקדקת ביותר. 

 

מהו הקרם הנכון? 

 

שימי לב, יש הבדל בין קרם פנים שמיועד לנערה או לבחורה בת 25 לבין קרם פנים המיועד לבחורה בת 35, לאישה בת 40 ולגברת בת 60. יהיה הקרם יקר ככל שיהיה, היוקרה לא תמיד קובעת את ההתאמה שלו לעור פנייך, וכמובן - לא כל קרם שכתוב עליו אנטי אייג'ינג הוא איכותי ומומלץ, לכן פנייה מקצועית לאיש מקצוע תאפשר לך למצוא את התשובות הנכונות לכל השאלות שקשורות לפנייך. 

   

איך ליצור מראה צעיר, חלק ורענן גם בגיל מתקדם?

 

אז איך ניתן לשמור על עור פנים צעיר ורענן עם מוצרי אנטי אייג'ינג? זוהי שאלת השאלות. אנטי אייג’ינג שייך לתחום רפואת העור. המטרה שלנו להאט את קצב הזדקנות העור, ובכך חברת אנקור: קרם לחות אנטי אייג'ינג תורמת את תרומתה. לא חשוב מה הגנטיקה שהתברכת בה, את חייבת לטפח את עור פנייך בגאון. הזנת העור בנוזלים רבים, שתיית מים וטיפוח עקבי באמצעות אנקור: קרם פנים אנטי אייג'ינג - יאפשרו לפנים שלך להיראות צעירים, חלקים ורעננים יותר.  

 

המלחמה בשמש בישראל

 

בישראל יש שמש שלא מרחמת על איש, כך שגם טונות של מייק אפ לא יכולות לכסות על מצב רעוע של עור פנים שנפגעו מהשמש היוקדת בישראל. לצערנו, באג נוסף אצל נשים הוא לא רק השמש, אלא חוסר ההקפדה על ניקוי יסודי של הפנים לפני השינה. במקרה כזה עור הפנים לא מתחדש, לכן חשוב להשקיע תמיד בסקר היום שימוש באמצעות אנקור: קרם פנים אנטי אייג'ינג איכותי.

 

לסיום, זכרי שהכול משפיע על מצב עור הפנים – אורח החיים, מצב הלחץ, גנטיקה, זרימת הדם, תזונה, מצב הכושר הגופני, המצב הבריאותי, הגיל, אפילו הדרך שבה אנחנו נושמים. כדי לסייע לעור לנצל את החיוניות שבו – את חייבת לבחור אנקור: קרם פנים אנטי אייג'ינג – המוביל בתחומו, באיכותו ובקיום הבטחותיו בשטח. לא נצליח לבטל את הזקנה, אבל לפחות נצליח להאט אותה בזכות מראה פנים רענן.  

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל