צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/07/2020

|

17:31

seperator

האם גם לך יש חלום ילדות ישן לפתוח מכון שבו נשים וגברים יוכלו לבקר כדי להפוך ליפים וזוהרים יותר? או אולי את מחפשת שינוי קריירה ומרגישה שיש לך כישרון אמיתי לתחום האסתטיקה? אם תתמידי בחלום הזה, בוודאי תוכלי להקים מכון אסתטיקה משלך, וזה יהיה הרגע לחשוב איזה ציוד הכי חשוב לך לקנות כדי להתחיל בקריירה החדשה שלך. המשיכי לקרוא כדי לגלות מהו הציוד העיקרי שלא תוכלי להסתדר בלעדיו.

 

חומרים טיפוליים

 

תחום הקוסמטיקה – ובמיוחד האסתטיקה הרפואית – נהנה מפריחה בעשר השנים האחרונות, וכיום פתוחות לנו המון אפשרויות לטפל בפנים ובמראה של הלקוחות שלנו. כל חומר טיפולי שנבחר יענה על צורך שונה ויציע איזון בין מחיר אטרקטיבי, שינוי משמעותי במראה ותוצאה יציבה לאורך זמן. 

 

  • חומרי נפח על בסיס טבעי יכולים למלא קמטים בצורה יעילה ומיידית בעזרת הזרקת כמות מיקרוסקופית בלבד לשכבה שמתחת לעור הפנים. יתרון בולט של החומר הטבעי הוא שהוא לא מעורר תגובה אלרגית משום סוג. ההשפעה נמשכת חצי שנה עד שנה וחצי.
  • טיפול בקמטי הבעה על ידי הזרקת חומר משתק שרירים שמוזרק ישירות לאזור הבעייתי ופותר את הבעיה למשך 3 עד 8 חודשים, תלוי באנטומיה ובמטבוליזם התאי של כל מטופלת.
  • פיסול פנים מתאפשר בעזרת פרוצדורה פשוטה, מהירה ונטולת כאבים שיכולה "לבנות" מחדש את מבנה הפנים שנפל, שקע או הידלדל בשל הגיל, העייפות או חשיפה ממושכת לשמש. בעזרת הטיפול אפשר להחזיר את השפתיים להיות מלאות וחושניות, להדגיש את קו עצמות הלחיים, להסתיר שקעים כהים מתחת לעיניים, וכו'.

 

ריהוט לקוסמטיקאיות

 

הריהוט במכון הקוסמטיקה משפיע על איכות הטיפול יותר מכפי שאולי נדמה ממבט ראשון. זכרי שתצטרכי לעבוד עם הריהוט הזה במשך שעות ארוכות בכל יום, והוא צריך להתאים בדיוק לצרכייך על מנת להיות נוח, למנוע כאבי גב וצוואר, ולאפשר לך לבצע את הטיפולים בצורה המיטבית. ריהוט איכותי ואסתטי גם עוזר לבנות את התדמית שלך כאשת מקצוע מאורגנת ואחראית, מה שיעזור ללקוחה שלך להירגע ולסמוך עלייך.

 

ציוד מתכלה

 

ביחד עם הרהיטים הכבדים והטכנולוגיות המתקדמות שקנית למכון האסתטיקה שלך, אל תשכחי גם את הדברים הקטנים שבלעדיהם לא תוכלי להתחיל לעבוד: כפפות חד פעמיות, מזרקים ומחטים, גאזות סטריליות וכו'. ציוד סטרילי חד פעמי הוא המפתח לעבודה בטוחה ונכונה עם שורה של מטופלות בלי לסכן אף אחת מהן בזיהומים. כמו שלא היית נותנת אמון ברופא שעובד בלי כפפות חד פעמיות, כך הלקוחות שלך מצפות לראות מקצועיות והיגיינה גבוהה גם מצידך.

 

לסיכום

 

אם תתחילי מהציוד הבסיסי וההכרחי ביותר ומשם תמשיכי לאט לאט להבין מה את והלקוחות שלך צריכות בשביל להשיג את התוצאה הטובה ביותר והחוויה הנעימה ביותר – אין סיבה שמכון האסתטיקה שלך לא יהיה הצלחה מסחררת.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל