צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לעיניים ישנו שימוש נוסף מלבט המבט; הן מאפשרות יצירת מבע מסוים. כשישנו מבע תמידי של עיניים שקועות או בולטות למדי, יש בכך תפקיד דומיננטי בפירוש המראה. כשרוצים לשנות, ניתן לפנות לתחום הרפואה הפלסטית.

מערכת ביוטיק

|

05/08/2013

|

11:01

seperator

תוי הפנים של כל אחד ואחת יוצרים את המראה הקבוע שלו, מלבד כך שמראה הפנים הכללי יכול להשתנות עם השנים ובהתאם לגיל. לא מדובר בשינוי שקורה בין – לילה, אלא בשלבים שונים כשבכל שלב ניתן לטפל ולעצור את תהליך ההזדקנות, גם כשמדובר על תוי הפנים שקשורים לעיניים. עיניים שקועות ושקיות תחת לעיניים יכולות להיגרם כתוצאה מחשיפה לתנאים שונים כמו למשל שינויים קיצוניים במשקל או שינויי גיל. לאסתטיקה הרפואית ישנו מענה גם עבור אלו, כשארובת העין היא הבולטת ויוצרת מראה שקוע לעין.

עיניים בולטות
עיניים בולטות למדי מושכות את תשומת הלב ויוצרות מסגרת מסוימת לפנים שנשענת על תבנית העיניים. בפלסטיקה המצב מכונה כ"עיני עגל". תיקון הבעיה יהיה נעוץ בבעיה מקדימה האם ישנה פעילות יתר של בלוטת התריס? במידה שכן, יש ליטול תרופה כדי לאזן זאת ולאחר מכן לטפל בכך.

ניתן לטפל באמצעות ניתוח
ניתן להיעזר בפלסטיקה הרפואית על מנת לטפל במראה הפנים ולשנות את הפרופורציות בסביבת העין. ניתן לשאוב שומן מארובת העין או לשלב שתלים של עצמות לחיים ולהיפך – גם לשאוב שומן מאזור הלחיים או להוסיף חומרי מילוי לאזור. בניתוחים מסוג אלו רצוי להשגיח גם לאחר הטיפול, ובכלל – רצוי לקחת חופשה לאורך מספר ימים לאחר הטיפול.

עיניים שקועות או בולטות זו כבר לא בעיה

עיניים שקועות או בולטות זו כבר לא בעיה


להתייעץ עם מספר רופאים
לפני שעורכים שינוי קריטי במראה הפנים, רצוי להתייעץ עם מומחי פלסטיקה שונים, לפחות עם שניים. התייעצות עם שני רופאים עשויה להעניק פרופורציה ונקודות אור נוספות וגם לחדש מדי פעם בתחום האפשרויות והפתרונות האסתטיים כפי שנערכים כיום – מלבד שתי הצעות מחיר שונות. חשוב לשאול לגבי היערכות לפני הניתוח וגם לאחריו – מהי המשמעות החלמה מן הטיפול. יש לוודא כי הרופא עדכן גם בכל הסיכונים והאפשרויות החלופיות האפשריות.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

    כיום משקפיים תורמות למראה האופנתי, אבל לא תמיד הן נוחות לשימוש יומי, במיוחד בעונת הקיץ כשחלק גדול מהזמן הפנוי, מבלים בחוף הים

    המשך לכתבה
  • מותר ואסור בהסרת משקפיים

    כיום ניתוחים להסרת משקפיים הם מניתוחי הלייזר השכיחים בעולם, אך לפני שרצים לקבוע תור, חשוב להכיר את הטיפולים, לבדוק התאמה

    המשך לכתבה
  • התאמת הסרת משקפיים בלייזר

    רבים אשר מרכיבים משקפיים מגיל צעיר, נשבעים כי אם רק היו יכולים היו מעדיפים להיפרד מעדשות המגע והמשקפיים לתמיד. ובכן, הדבר הזה כבר

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל