צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רבים אשר מרכיבים משקפיים מגיל צעיר, נשבעים כי אם רק היו יכולים היו מעדיפים להיפרד מעדשות המגע והמשקפיים לתמיד. ובכן, הדבר הזה כבר לא חלום רחוק הודות לניתוחי הסרת משקפיים בלייזר.

מערכת ביוטיק

|

15/04/2013

|

12:11

seperator

מדובר בטכניקת טיפול חדשה בלקויות ראייה אשר יכולה בהחלט לחסוך את הצורך במשקפיים אך אין אפשרות להבטיח את הצלחתה במאה אחוז. אז למי הניתוח הזה יכול להתאים?

בקרב ילדים ובני נוער הגוף נמצא בשינוי תמידי ולכן לא ניתן לבצע ניתוח הסרת משקפיים

בקרב ילדים ובני נוער הגוף נמצא בשינוי תמידי ולכן לא ניתן לבצע ניתוח הסרת משקפיים


ילדים ובני נוער אינם יכולים להיות מנותחים
אוכלוסייה ראשונה אשר לא מבצעים בה את ניתוח הסרת המשקפיים, הם אוכלוסיית הילדים וגם בני נוער. אומנם, בגיל הזה עניין אסתטיקה חיצונית ומראה הם חשובים מאוד, אך הגוף נמצא בתהליכי שינוי מתמיד וייתכן כי תרגילי עיניים או פחות בילוי מול המחשב, יחסכו את הצורך במשקפיים או שיסייעו להוריד את המספר של המשקפיים ברבות השנים.
הניתוח אינו מתאים לבעלי מחלות כרוניות בגלל בעיות קרישת דם ומחלות עיניים

הניתוח אינו מתאים לבעלי מחלות כרוניות בגלל בעיות קרישת דם ומחלות עיניים


הסובלים ממחלות כרוניות ואוטו-אימיוניות
מבוגרים אשר סובלים ממחלות כרוניות כגון סכרת ויתר לחץ דם או מחלות של המערכת החיסונית, גם הם אינם יכולים להיות מנותחים בניתוח אסתטי מעין זה. במקרה של חולים במחלות כרוניות, יתכן שההחלמה מהניתוח תהיה בעייתית בשל בעיות בקרישת הדם או מחלות עיניים הנגרמות כפועל יוצא למחלות אלו. מי שסובלים ממחלות של המערכת החיסונית, עלולים למצוא עצמם מפתחים תופעות לוואי כנגד הניתוח שעלולות להסתיים בכישלון חרוץ של הניתוח או אפילו בהידרדרות של מצב הראייה.

בעלי צורת רשתית מיוחדת
גם צורת עין או רשתית מיוחדות מחייבות התייחסות מיוחדת לניתוח הסרת המשקפיים. לעיתים ניתוח בטכניקה לא נכונה, עלול לגרום נזק לרשתית או פשוט להיות בלתי יעיל משום שהבעיה תמשיל להופיע בשל הצורה הקמורה של או הקעורה של הרשתית. אחד מבעיות הראייה הנפוצות ביותר שמחייבות בדיקה מיוחדת בטרם הניתוח והתאמה לכלים חדשניים ביותר היא בעיית הצילינדר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל