צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/06/2012

|

14:41

seperator

האפשרות להסיר את המשקפיים לתמיד קוסמת ללא מעט אנשים. משקפיים יכולים להיות עסק יקר אצל מי שאוהב להשקיע במותגים ובעדשות, או טרדה למי שנאלץ לחבוש אותם בכל שלב. המספר הגבוה בעיניים עלול להפריע גם ברגעים שבהם נדרשים להתקין עדשות מיוחדות במשקפת הצלילה, במשקפי הטייסים, במשקפי השמש ובמשקפי הרכיבה וכן הלאה. החיסכון בטרדה זו ובהוצאות הכספיות יעניק לאותו אדם איכות חיים גבוהה יותר. השלב הבא יהיה בדיקה אצל רופא כירורג המומחה להסרת משקפיים בלייזר – או אצל שני רופאים לפחות כשרוצים לקבל חוות דעת שנייה.

בבדיקת העיניים עלולות להתגלות מגבלות ו/או מחלות עיניים

בבדיקת העיניים עלולות להתגלות מגבלות ו/או מחלות עיניים


מדוע חוות דעת שנייה מומלצת?

ישנן כמה שיטות להסרת משקפיים – והשיטות הולכות ונהיות רבות יותר ככל שהזמן מתקדם. עם הקדמה, ישנם יותר ויותר רופאים שמבצעים את הניתוח, כמות גדולה יותר של מנותחים ולכן גם ניסיון – אולם החשוב מכל הוא הצורך לברר מהי הדרך המומלצת ביותר לניתוח על ידי הרופאים. זו הסיבה שרצוי להתייעץ לפחות עם שני רופאים.
האפשרות להסיר את המשקפיים לתמיד קוסמת ללא מעט אנשים

האפשרות להסיר את המשקפיים לתמיד קוסמת ללא מעט אנשים


מה יכולות להיות המגבלות בניתוח שכזה?

בבדיקת העיניים עלולות להתגלות מגבלות ו/או מחלות עיניים או תופעות אחרות שמונעות מהמטופל מלעשות את הניתוח. לדוגמה – מי שיש לו קרנית דקה מדי או גבשושיות על פני הקרנית, מנועים מלעשות את הניתוח. יכול להיות שישנם טיפולי עיניים מתקדמים שפותרים כיום את מה שלא היה ניתן לפתור לפני מספר שנים, ולכן רצוי לא להתייאש מהיכולת לעשות זאת בשלב מאוחר יותר.

אחרי הניתוח
בשלב שלאחר הניתוח מתקבלות נפיחויות ואדמומיות, ולעתים גם תופעות לוואי שחלקן נעלמות בתקופה שלאחר הניתוח. יכולות להתקבל גם בצקות סביב האף ורגישות לאבק או ראייה פחות טובה בחושך. הסיכויים לאלו לא נמצאים אצל כל אחד ואחת, ואיכות החיים עשויה להשתנות לטובה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל