צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כיום ניתוחים להסרת משקפיים הם מניתוחי הלייזר השכיחים בעולם, אך לפני שרצים לקבוע תור, חשוב להכיר את הטיפולים, לבדוק התאמה ולהבין את הכרוך בתהליך ההחלמה.

מערכת ביוטיק

|

25/04/2013

|

18:15

seperator

בשנים האחרונות ניתוחי הלייזר הפכו לפופולארים במיוחד וסקר רחב שפורסם לפני שנתיםם הצביע כי אחוזים משמעותיים מהמנותחים (כ-97%) דיווחו על שביעות רצון מתוצאות הניתוח. עם זאת לפני שבוחרים בניתוח לייזר לעיניים, כדאי להבין את שיטות הניתוח המרכזיות, להכיר את המגבלות של הטיפול ולקרוא מעט על הניתוח והליך ההחלמה. כיום יש שבעה שיטות מרכזיות של ניתוחי עיניים: שיטת אורתו-קיי, השתלת עדשה, שיטת EPI-K, שיטת PRK, שיטת אינטראלאסיק, לאסיק (LASIK) ושיטת לאסק (LASEK).

שיטות לאסיק וPRK- מהוות שיטות מרכזיות להסרת משקפיים

שיטות לאסיק וPRK- מהוות שיטות מרכזיות להסרת משקפיים


מה הן שיטות הטיפול המרכזיות?
בעזרת שיטת לאסיק מסירים שכבה דקה מקרנית העין, לעומת זאת, שיטת PRK מתמקדת בשכבה החיצונית של הקרנית ומבצעת ליטוש השכבה העוטפת של הקרנית. טיפול הלאסיק מעניק יעילות וזמן החלמה קצר ו ה- PRK נותן מענה למי שיש לו קרנית דקה ויש לו מספר נמוך או בינוני בעדשות משקפיים. 
 ניתוח להסרת משקפיים כרוך בבדיקות התאמה מקיפות

ניתוח להסרת משקפיים כרוך בבדיקות התאמה מקיפות


כיצד מבצעים בדיקת התאמה?
עם זאת חשוב לציין שכדי להתאים את הטיפול המתאים חשוב לעבור בדיקות מקיפות וטיפולים אלו לא מתאימים לכל אדם. מה בודקים? במסגרת בדיקת התאמה לניתוח עיניים בוחנים אם יש לחץ תוך עיני (טונומטריה), יכולת ראייה (רטינוסקופיה), עובי קרנית (פכימטריה), מיפוי ומבנה העין (טופוגרפיה) ובנוסף בודקים גם רגישויות, אלרגיות, יובש או רטיבות בעיניים ועוד.

מה מותר, למי אסור?
במקרים מסוימים של ניתוחי הסרת משקפיים, לא ניתן לאשר לאישה טיפול בגלל הריון ולאנשים באופן כללי בגלל מחלות עיניים, ניוון רשתית, בעיה של דלקות עונתיות או יובש. כמו כן, גם מחלות חמורות יכולות להשפיע על הטיפול כגון: סרטן, איידס, לופוס, מחלת פרקים, סכרת, פסוריאזיס ועוד. למי מותר? לאנשים בריאים מעל גיל 18 בעלי מספר יציב לעדשות משקפיים, ללא הגבלה לקריאה בלבד, ולמי שקרנית העין בעובי של לפחות 460 מיקרון ואין לחץ תוך עיני גבוה מהמקובל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל