צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/09/2012

|

18:06

seperator

הצורך במשקפיים הוא תלות, אפילו אם מרכיבים עדשות. המשקפיים אמנם יכולים להיות פריט אופנתי ובאותה המידה גם בלתי תלוי בצורך להשתמש בהם לצרכי נוחות וראיה ממוקדת – אולם ישנם אנשים שלא בוחרים אם לענוד משקפיים או לא, הם פשוט חייבים, או שכך אומרים לפחות הנתונים. אנשים שמידת הראייה שלהם פגומה ואינה עומדת על 6:6 משתמשים במשקפיים או בעדשות מסוגים שונים, שהאופטיקאי התאים להם בבדיקה. מאוחר יותר, ניתן יהיה לטפל בתופעה באמצעות הלייזר – באופן זה, ניתן יהיה לעשות את השינוי אחת ולתמיד, מבלי להצטרך יותר לעדשות ראייה מכל סוג.

הצורך במשקפיים הוא תלות, אפילו אם מרכיבים עדשות

הצורך במשקפיים הוא תלות, אפילו אם מרכיבים עדשות


טיפולי עיניים למטרות שונות

הלייזר נמצא מזה שנים רבות בעולם הניתוחים פלסטיים , עם תוצאות רבות ומוכחות. היכולת של הלייזר למקד את הקרן במיקום מדויק לפי דרישה, היא כלי שמוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. כיום, ניתן לשנות את הראיה ולהיטיב אותה – בין אם יש רוחק ראיה, קוצר ראיה או אפילו צילינדר, ותקופת ההחלמה הנדרשת לעניין היא קצרה.
אנשים שמידת הראייה שלהם פגומה ואינה עומדת על 6:6 משתמשים במשקפיים או בעדשות מסוגים שונים

אנשים שמידת הראייה שלהם פגומה ואינה עומדת על 6:6 משתמשים במשקפיים או בעדשות מסוגים שונים


הטיפול המושלם לתיקון הראייה

הרופא המנתח יחליט מהי מידת ההתאמה של המנותח לאותו ניתוח לייזר, ובמידה ולא נמצאו אצלו ליקויים, מחלות כרוניות או כל סיבה אחרת למניעת הניתוח, ניתן לקבוע תור ולגשת מיד למלאכה. אין יותר מושלם מניתוח שכזה (כמעט), משום שלא נדרש בו זמן החלמה והתאוששות, התוצאות הן במקום – והסיכונים מועטים ביותר.

הניתוח חוסך מאמץ וזמן בניסיון לשקם את העין
יש מי שמשתמש בשיטות שונות לתיקון הראייה, כמו למשל הרכבת עדשה מיוחדת עימה ישנים ולמחרת משטח הקרנית משתנה, או התעמלות מסוימת לעיניים. נכון – המספר עלול להשתנות אף לאחר הניתוח, וגם אז ניתן לפנות לרופא ולהתייעץ מה יכול להיות הטיפול במצבים רפואיים אלו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל