צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
טיפולי אסתטיקה כבר מזמן אינם נחלת העשירים בלבד. בשנים האחרונות יותר ויותר נשים וגברים עוברים טיפולים אלו כדי להעלים את פגמיהם החיצוניים.

מערכת ביוטיק

|

02/04/2013

|

10:13

seperator

בעבר טיפולים אסתטיים נתפסו כמותרות של עשירים או כמיועדים לנשים, אך כיום טיפולים כמו בוטוקס, הסרת שיער, ניתוחים פלסטיים ועוד הפכו מקובלים בעולם המערבי בקרב שני המינים. עלותם הממוצעת של טיפולי האסתטיקה, למעט טיפולים פולשניים, בישראל עומדת על כ-2000 ₪ לטיפול בעוד התערבות פולשנית יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים.

כיום הבוטוקס משמש כטיפול נפוץ בקמטים באזור המצח, העיניים והשפתיים.

כיום הבוטוקס משמש כטיפול נפוץ בקמטים באזור המצח, העיניים והשפתיים.


טיפולי אסתטיקה נפוצים
טיפולי בוטוקס- בין הטיפולים הפופולאריים ביותר שהפכו רווחים בשנים האחרונות. טיפולי הבוטוקס נעשים באמצעות זריקות ומשמשים בעיקר למילוי קמטים ועיבוי שפתיים. האזורים העיקריים בהם נעשה שימוש בבוטוקס הם אזור העיניים והגבות, המצח והשפתיים. הבוטוקס ממלא את הקמטים ויוצר מראה חלק וצעיר  למשך תקופה של מספר חודשים. לאחר מכן השפעת הטיפול מתפוגגת והמראה חוזר לקדמותו לכן יש לחזור על הטיפול.
עלות הטיפול הממוצעת לאזור עומדת על 900 ₪ אך ישנן הצעות מחירים המשלבות טיפול במספר אזורים.  חשוב לציין כי לבוטוקס ייתכנו גם תופעות לוואי הנגרמות עקב שליטה מופחתת בשרירים אליהם הוזרק הבוטוקס.
טיפולי הסרת שיער- מטרתם הסרת שיער גוף לא רצוי ויצירת מראה חלק לאורך זמן. הטיפולים נעשים באמצעות מכשירי לייזר או אינפרה אדום  ומצריכים מספר מפגשים, בהתאם לכמות השיער ואזור הטיפול. עלות סדרת טיפולים של עשרה מפגשים נעה בין 2,000-10,000 ₪ בהתאם לקריטריונים שצוינו.
קופות החולים מציעות לרוב, טיפולים אסתטיים מוזלים במסגרת חבילת השירותים.

קופות החולים מציעות לרוב, טיפולים אסתטיים מוזלים במסגרת חבילת השירותים.


ניתוחים פלסטיים
מטרת הניתוחים הפלסטיים האסתטיים היא שינוי ועיצוב המראה החיצוני בהתאם לרצון הלקוח. ישנם סוגים רבים של ניתוחים פלסטיים וטכניקות שונות לביצועם ולכן טווח המחירים רחב מאוד ונקבע לפי הטיפול, היקפו, המרפאה ואף רופא המטפל.
כיום גם קופות החולים מציעות טיפולי אסתטיקה מתקדמים תוך הוזלת עלויות משמעותית.

איך בוחרים רופא, קליניקה או מרפאה?
הענף של טיפולי אסתטיקה רחב, מגוון ובצמיחה והתחדשות מתמדת. לכן לפני שמבצעים את הטיפול מומלץ לעשות סקר שוק נרחב ולברר מהם סוגי הטיפולים המוצעים. רצוי להשוות גם מחירים בין מציעי הטיפולים אך להתייחס לקריטריונים נוספים ולחפש או לבקש המלצות. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל