צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/09/2012

|

14:13

seperator

בטיפול בוטוקס ישנה מחט זעירה שמוחדרת אל מתחת לפני העור בנקודה אסטרטגית, בה ישנם שרירים שעליהם מעוניינים להשפיע. הבוטוקס מגיע אל קצות העצבים שמפעילים את תאי השריר, משתלט על האתר שבו מועברת הפקודה להתכווץ ובכך מנטרל את האזור המוזרק. כך, תוך הזרקות חוזרות ונשנות אחת לתקופה, הפקודה פועלת על יותר חיבורים בין עצבים לשריר ובכך מנטרלת את כולם, מחליש את השריר ומאטה את הפעול של הכיווץ. בכך, הזרקת בוטוקס לקמטים מאפשרת לשרירים סביבם להיות רפויים. השלב הבא יהיה אפוא החדרת חומר מילוי שמנפח מעט את המקום ומפיח בו חיות.

הבוטוקס אינו מבדיל בין גבר לאישה

הבוטוקס אינו מבדיל בין גבר לאישה


השפעת הבוטוקס אינה מיידית

נכון שכפי שמרבית הטכנולוגיות מתיימרות כיום , המטרה היא לגרום לאיכות חיים טובה יותר, בה צריך כמה שפחות טיפולים של הזרקות בוטוקס, אולם בכל זאת הטבע מאלץ אותנו להיות זהירים עם ההזרקות משום שבכל זאת מדובר ברעלן קטלני במינונים גדולים יותר. על כן, יש לגשת למרפאות לאסתטיקה רפואית בכל מספר חודשים עד להיעדר מלא של הצורך.
כבר מתוכניות הטלביזיה ניתן לראות עד כמה ישנה תהודה והצלחה לעולם הבוטוקס

כבר מתוכניות הטלביזיה ניתן לראות עד כמה ישנה תהודה והצלחה לעולם הבוטוקס


ביקוש על ידי מפורסמים

כבר מתוכניות הטלביזיה ניתן לראות עד כמה ישנה תהודה והצלחה לעולם הבוטוקס, ביחוד כשמדובר בטיפול בעלמת קמטים. חשוב לציין, כי לבוטוקס ישנן סגולות לטיפול גם במי שיש לו הזעת יתר או פזילה. מפורסמים רבים שמחפשים פתרונות בנושאים אלו, נעזרים בטריקים של בוטוקס.

פניה לגברים ולנשים כאחד
הבוטוקס אינו מבדיל בין גבר לאישה, והיתרון הרפואי יכול לשמש לשני המינים. למעשה, זהו אחד מיני מספר טיפולים אפשריים להעלמת קמטים. מדובר על טיפול שאינו מסתייע בניתוחים פלסטיים, אלא בהזרקות בלבד. בהמשך ניתן להוסיף ולעצב את מראה הפנים על פי חומרי המילוי הנבחרים שיוחדרו אליהם – אצל נשים, גברים, בנות עשרה ובכולם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל