צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/08/2012

|

15:16

seperator

פלאי הטכנולוגיה אינם מאכזבים, יותר נכון – המוחות המפתחים את המכשירים,  את הכלים, השיטות והמיומנויות לטיפול בתופעות שונות בגוף, המבקשות שינוי. הניתוחים הפלסטיים של פעם היו תחילת דרכה של הטכנולוגיה כפי שאנו מכירים אותה כיום, וככל שמתקדמים בזמנים ניתן למצוא התקדמות. אם לפני שנים, ניתוחים פלסטיים קוסמטיים היו בגדר היכולות של העשירון העליון או מעט פחות ממנו, הרי שכיום חלקם הגדול זמין ונגיש לכלל הציבור הממוצע. מדובר לא רק על פיתוח טכנולוגי, אלא בכל פרמטר אפשרי – כמות רופאים מומחים, טכנולוגיה, מכונים רפואיים – הכמות הגדולה שלהם מאפשרת הוזלה במחירים.

חובה להתייעץ עם רופא כירורג ולקבל המלצה לפחות מידי רופא מומחה אחד לעניין

חובה להתייעץ עם רופא כירורג ולקבל המלצה לפחות מידי רופא מומחה אחד לעניין


הצעד הראשון בדרך לניתוח

בין אם זה ניתוח אף, ניתוח להצרת קיבה או העלמת קמטים, זו חובה להתייעץ עם רופא כירורג ולקבל המלצה לפחות מידי רופא מומחה אחד לעניין. בתוך שלב ההמלצה, הרופא יבחן מדדים שונים ויערוך הדמיה של התוצאה האפשרית. באותו מפגש, יוסברו גם הסיכונים וההתאוששות שלאחר הניתוח, איך להיערך אליו ואיזו הרדמה תיעשה, אם תיעשה.
אם מדובר לדוגמה בניתוח אף או פיסול אף, יש לעשות בדיקה מקדימה לעניין

אם מדובר לדוגמה בניתוח אף או פיסול אף, יש לעשות בדיקה מקדימה לעניין


הבדיקות שמקדימות לניתוח

אם מדובר לדוגמה בניתוח אף או פיסול אף, יש לעשות בדיקה מקדימה לעניין. התמונה הברורה והמלאה תכלול גם סקירת בדיקות דם עדכניות, מוכנות נפשית לקראת הניתוח, תרופות קבועות אותם לוקחים ומרשמים שלהן, וישנן בדיקות קבועות של מדדי דופק, לחץ דם ועוד. לעתים, ידרש גם לעשות צילום.

הליך הניתוחים הפלסטיים
לאחר מעבר בדיקות, התלבטויות והיסוסים, בחירות – שלב הביצוע ממשמש ובא, קובעים תור אצל הרופא הכירורג. יש להיערך לניתוח שאורך מספר שעות ולזמן התאוששות שנמשך בין אפס, כמה שעות ועד ימים לאחר הטיפול. המשך ההחלמה יכולה להיות בבית עם כמה שפחות מאמץ כשהכאבים אמורים לחלוף במהרה והתוצאות – נראות לאורך הזמן הבא לאחר מכן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל