צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
האדם המודרני משקיע זמן וכסף בשיפור הופעתו בעזרת קוסמטיקה, ספורט ודיאטות. גורמים שונים משפיעים על העור ומזיקים לחיוניות כגון לחץ, עייפות, תזונה לקויה ונזקי השמש

מערכת ביוטיק

|

07/02/2013

|

10:03

seperator

 

האדם המודרני משקיע זמן וכסף בשיפור הופעתו בעזרת קוסמטיקה, ספורט ודיאטות. גורמים שונים משפיעים על העור ומזיקים לחיוניות כגון לחץ, עייפות, תזונה לקויה ונזקי השמש. במקרים בהם כבר הטיפולים הטבעיים לא עובדים, שנם ניתוחים פלסטים שיעזרו לכם להחזיר חזרה את החיוניות לעור הפנים. השפעת ההתבגרות על עור הפנים באה לידי ביטוי מיוחד באזור העפעפיים, שלרוב ניזוק באזור זה יות מהר מאזורים אחרים. ניתוח הרמת עפעפיים עוזר בתהמודדות עם נזקי הגיל ומעניק חזות רעננה לעור איבד את גמישיתו ונוצרו בו קמטים. 

ניתוח להרמת עפעפיים הפך להיות הליך פשוט מאוד

ניתוח להרמת עפעפיים הפך להיות הליך פשוט מאוד

סיבות לבצע את הניתוח

ניתוח להרמת העפעפיים הוא ניתוח אסתטי ורפואי כאחד. התפיסה המקובלת היא שהניתוח למטרת שינוי מראה הפנים באמצעות טיפול אסתטי מתבצע משיקולי מראה בלבד, אך למעשה הליך ההרמה נועד גם לטיפול בבעיות תפקוד הראייה שנוצרות כתוצאה מצניחת העפעפיים. בחירה בניתוח מסוג זה מתבצעת מסיבות אתסטיות הקשורות בהשפעת הגיל על המראה, שינויים שנעשו לעפעפיים התחתונים ובעיות הראייה שנוצרו כתוצאה.  לפני החלטה על ביצוע ההליך חשוב להתייעץ עם רופא מוסמך, לשאול מה השיפור שהניתוח יעניק והאם יש סיכנים כרוכים בהליך. 

הטיפול הינו טיפול קצר שמאפשר חזרה מהירה לשיגרה

הטיפול הינו טיפול קצר שמאפשר חזרה מהירה לשיגרה

הרמת עפעפים הניתוח ומהלכו

הליך ההרמה מתבצע יכול להתבצע תחת הרדמה חלקית או מלאה, לפי מצב החולה. לפני התחלת התהליך המנתח בוחן את האזור ומסמן את האזורים בו יתבצע החיתוך ויוסר העור המיותר. ההליך אינו מסובך אך במקרים של הרמת עפעפיים עליונה נאלצים להסין רקמות עודף של שומן או חלק משריר. כשמדובר בהרמה של העפעפיים התחתונים שאין להם עודפי עור, החיתוך בעפעף התחתון נוגע בלחמית העין ושומן מיותר בלחמית מוסר מהמקום או מפוזר בזהירות.  

 

תוצאות לאחר ניתוח

הניתוח לרוב אינו טראומטי והליך הכירורגי משפר את תפקוד הראייה ואת אסתטיקת הפנים. לאחר שלושה או ארבעה ימים יוסרו התפרים מהעיניים אך ייתכן שהנפיחות ושטפי הדם יחלימו רק לאחר שבעה עד עשרה ימים. הניתוח אינו מסובך ואין סכנה גבוהה לסיבוכים אך ייתכן שבמקרים מסוימים ההרמה תעגל מעט את צורה העיניים או במקרה של כריתה של יותר מדי עור זה יגרום לעיניים לבלוט. לרוב חלק מהבעיות נפתרות לאחר זמן ההחלמה ובמקרים מסוימים ניתן עשות ניתוח מתקן אך בכל מקרה מומלץ תמיד להתייעץ עם הרופא המנתח לפני קבלת החלטה ולשאול בנוגע לכל סיכון או סיבוך שיש לקחת בחשבון. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל