צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
במשך שנים ניסו קצרי הרואי להיפטר ממשקפי הראייה בדרך שלא תפגום בכושר ראייתם, בין אם על ידי משקפיים כה עדינות שכמעט לא רואים אותן ועד לעדשות. היום יש פיתרון- הסרת משקפיים בלייזר.

מערכת ביוטיק

|

08/04/2013

|

12:54

seperator

מאמצים רבים בתחום המדע והתפתחות הטכנולוגית הובילו למספר אפשרויות טיפול להסרת משקפיים בלייזר. טיפולים אלו מתמקדים בקרנית לה תפקיד עיקרי בתפקוד העין. חלקם מתמקדים במעטפת וחלקם חודרים לשכבות הקרנית. אך חשוב להבין כי מדובר בהליך הכרוך גם בסיכונים ולכן חשוב להבין את השיטות השונות והסיכונים הנובעים מהן בכדי להתאים טיפול רצוי ומתאים.  

לפני טיפול יש לבצע בדיקה ואבחון רפואי כדי לוודא התאמה לניתוח

לפני טיפול יש לבצע בדיקה ואבחון רפואי כדי לוודא התאמה לניתוח


מהו הטיפול המתאים?
טרם טיפול הסרת המשקפיים יש לערוך בדיקות התאמה. לפיכך יש להיפגש עם הרופא המטפל שתפקידו להתאים סוג טיפול, וזאת לאחר אבחון, בדיקות העיניים ובדיקת הרקע הרפואי. במהלך האבחון תעשה בדיקת אופטומטריסט שיאבחן את הראייה הטובה ביותר שניתן יהיה להשיג באמצעות הטיפול. בנוסף תיבדק הקרנית בדיקה קפדנית ובריאות העיניים באופן כללי. כמו כן תיבדק מצב הבריאות הכללית של המטופל על ידי שאלון רפואי, עליו יש לענות בצורה מלאה. טרם מפגש הבדיקה יינתנו הוראות מפורשות שינחו את המטופל כמה זמן הוא צריך להיות ללא עדשות מגע לפני הבדיקה.
במסגרת הטיפול מרדימים את העיניים בעזרת טיפות אנטיביוטיקה וטיפות מאלחשות

במסגרת הטיפול מרדימים את העיניים בעזרת טיפות אנטיביוטיקה וטיפות מאלחשות


מה קורה ביום הטיפול?
טיפול הסרת משקפיים אורך עד כחצי שעה אך מומלץ להגיע כשעה-שעתיים לפני המועד שנקבע, בליווי מלווה שכן לא תוכלו לנהוג לאחר הטיפול. מומלץ להגיע בביגוד נח ובלי איפור, בוודאי לא באזור העיניים. לאחר מילוי טפסים והוראות יחל תהליך ההכנה הכולל ניקוי הפנים וסטריליזציות העיניים, הרדמה מקומית של העיניים באמצעות טיפות מאלחשות וטיפות אנטיביוטיות. הטיפול עצמו אינו כואב ונעשה על ידי הרופא המטפל, אחות וטכנאי, כאשר במהלך הטיפול יסביר הרופא את מהלכיו. לרוב הטיפול נעשה בשתי העיניים עם הפסקה קצרה בין הטיפולים. בסוף הטיפול יושמו טיפות רפואיות בעיניים ובסוגי טיפולים מסוימים גם עדשות מגע טיפוליות שיוסרו בהמשך. ביום זה מומלץ לא לתכנן תכניות ולהישאר בבית במנוחה.   

תופעות לוואי וסיכונים
לאחר טיפול מוצלח ייתכנו תופעות לוואי נפוצות וטבעיות דוגמת תחושת צריבה או גוף זר בעין. כמו כן ייתכנו גם טשטוש ראייה ודמעות, ושימוש בטיפות העיניים שניתנו על ידי הרופא המטפל יקלו תחושות אלו.  כאמור, מדובר בהליך קצר ונפוץ אך בכל טיפול פלסטי חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים, ביניהם יובש בעיניים, דלקות בקרנית, רגרסיה במצב הראייה, פגיעה בקרנית וכדומה. לכן טרם הטיפול חשוב להתייעץ עם רופא מומחה באשר לסוגי הטיפולים והסיכונים הכרוכים בהם. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל