צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/06/2012

|

17:25

seperator

עד לפני כעשור על הסרת משקפיים היה ניתן רק לחלום – לראות רק בסרטי המדע בדיוני. מאז ועד היום, הרפואה העולמית בכלל והאסתטיקה הרפואית בפרט עברה שינוי גדול. כיום ניתן להסיר משקפיים בתהליך שעורך מספר דקות – מהכניסה למרפאה ועד ליציאה ממנה. פרט לעניין האסתטי, הסרת משקפיים תחסוך מכם גם את התלות בשימוש בעזרים נלווים – בעלי משקפיים יודעים עד כמה זה מעיק לנקות כל הזמן את המשקפיים.

ישנם מספר שיטות להסרת משקפיים בלייזר ולא כל אחת מתאימה לכולם

ישנם מספר שיטות להסרת משקפיים בלייזר ולא כל אחת מתאימה לכולם


למי מיועד הטיפול?

הסרת משקפיים בלייזר הינו טיפול אשר מתאים לכל סוגי בעיות הראייה: קוצר ראייה, רוחק ראייה ובעיות צילינדר. כמו כן, אין הגבלה בטיפול במספר כך שאם יש לכם מספר מאוד גדול או מאוד קטן, עדיין תוכלו לגשת לטיפול באחד המרפאות אשר מתמחות בהסרת משקפיים בלייזר. אך כל מי שמעוניין לעבור ניתוח הסרת משקפיים צריך לזכור כי האופציות הפרוסות בפניו גדולות ומגוונות. מומלץ תמיד לעשות סקר מקיף ככל האפשר בנושא על מנת להכירו מקרוב.
עד לפני כעשור על הסרת משקפיים היה ניתן רק לחלום

עד לפני כעשור על הסרת משקפיים היה ניתן רק לחלום


השיטות השונות

ישנם מספר שיטות להסרת משקפיים בלייזר ולא כל אחת מתאימה לכולם ועל כן חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום על מנת להכיר את היתרונות והחסרונות של כל אחת וכן אם היא בכלל מתאימה לבעייתכם. שני השיטות הנפוצות הן הסרת משקפיים בשיטת LASIK והסרת משקפיים בשיטת LASEK כאשר ההבדל ביניהם הוא צורת החיתוך בשכבת האפיתל ובסטרומה.

שיטות נוספות
שיטה נוספת להסרת משקפיים בלייזר היא שיטת ה- PRK, אשר דורשת זמן התאוששות רב יותר מאשר השתיים הנ"ל. שיטת ה-ASA אשר לא עושה שימוש במכשיר כירוגי על מנת לחתוך את שכבת האפיתל ושיטת ה-FERRARA אשר מיועדת לאלו בעלי צילינדר גבוה או מספר גבוה במיוחד. עלמנת לבחור את השיטה הנכונה חשוב לקרוא מעט על כל שיטה ולראות מה הכי מתאימה לכם ולאחר מכן ללכת להתייעץ עם מומחה בתחום. זיכרו, שבמדובר בראייה שלכם, כסף הוא לא הכל בחיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל