צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
על מנת להסיר משקפיים נדרשת התערבות כירורגית. במקום לומר "ניתוחים פלסטיים באזור הקרנית של העין" משתמשים במושג הסטרילי "הסרת משקפיים" משום שיש בכך גם פן אסתטי – ומכך תרומה כפולה.

מערכת ביוטיק

|

05/03/2013

|

11:55

seperator

על מנת להסיר משקפיים נדרשת התערבות כירורגית. במקום לומר "ניתוחים פלסטיים באזור הקרנית של העין" משתמשים במושג הסטרילי "הסרת משקפיים" משום שיש בכך גם פן אסתטי – ומכך תרומה כפולה. עם זאת, אין הניתוח דומה לניתוחים אחרים – מלבד החובה להרדים באופן מקומי בחומר מאלחש את סביבת העין, מדובר בניתוח בן 20 דקות בממוצע, שבו הלייזר הוא הכלי המרכזי שבשימוש. כל מטופל זקוק לניתוח הסרת משקפיים שונה בהתאם לנתונים שלו, כשהרופא הכירורג ממליץ על הניתוח שלמיטב דעתו יתאים. בנקודה זו, חשוב להתייעץ עם רופא מומחה אחר ולהצליב מידע.

התפתחות ברפואת האסטתיקה מאפשרת הסרת משקפיים בקלות

התפתחות ברפואת האסטתיקה מאפשרת הסרת משקפיים בקלות


עד כמה פשוט ההליך?
מטרת הניתוח היא לנסר את הקרנית באופן מחושב כך שהיא תלוטש באמצעות קרן הלייזר – אותו מכשיר שפועל על פי כוונון גלי אור מסוימים. צורת הקרנית החדשה תחליף את הקודמת לצמיתות, והיא יוצרת צורה של עדשה טבעית, כדי ששרירי העין ושאר האלמנטים מרכיבים את התבנית לראיה מוצלחת של המטופל יקנו לו ראיה טובה ככל שניתן.
כיום קיימים אחוזי הצלחה גבוהים לטיפולי הסרת המשקפיים

כיום קיימים אחוזי הצלחה גבוהים לטיפולי הסרת המשקפיים


להמיס את הפחד
פחד נובע פעמים רבות מחוסר ידע. ככל שמעצימים את המטופל בידע, הוא הופך למודע אל התהליך, מעורב ובעל שליטה – גם על הפחד. למרות שהניתוח נעשה באופן ער לגמרי ובעין פקוחה, הוא הליך שאין בו כאב או חום שמגיע לאחר מכן – הלייזר מטפל בשכבה החיצונית של גלגל העין.

הסרת משקפיים – הסוף לעדשות!
גם עדשות מגע הופכות להיסטוריה בעידן שבו אפשר לשים קץ לתלות במכשירי ראיה למיניהם. מצד שני, יש להקפיד עדיין על הרגלי ראיה נוחים שאינם מעייפים את העין ולהמנע מצפייה במסכים מסוגים שונים למשך זמן רב מן היממה. ישנן פעולות להסרת משקפיים גם ללא ניתוח לייזר, בשיטת עדשות – לילה עבור מי שיתאים לתנאים ומעוניין.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל