צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/09/2012

|

16:54

seperator

הרעיון בהסרת משקפיים, זה שאנשים הופכים להיות פחות ופחות תלותיים במתקנים רפואיים, ויותר עצמאיים. לאחר ניתוח לייזר, אין צורך בחבישת משקפיים – ואפילו לא לרכוש משקפי שמש אופטיות, משקפות צלילה אופטיות וכן הלאה. כל מה שכן צריך כדי לעבור ניתוח לייזר, זה לעשות מבדקים שמעריכים את מידת ההתאמה של אותו אדם לניתוח, כלומר – באם ישנן מגבלות שפוגעות בתוצאות הניתוח. אם ישנן, הרופא המנתח מאתר זאת בפגישה מקדימה, לאור ממצאי בדיקות ותשאול. עם השנים, נוצרו מספר שיטות להסרת משקפיים בלייזר.


ניתוח עיניים לשיפור הראייה באמצעות לייזר
לכל קרנית ישנו מקדם שבירה אופטי. בניתוח לייזר, קרן הלייזר משייפת את הקרנית הקמורה בעדינות, בכל פעם מסירה מאיות מילימטרים, ובכך מורידים את ה"מספר" בעיניים, הקרוי בלשון פיזיקאלית "דיופטריות". בשיטת הלייזר ניתן להסיר עד ל- 10 דיופטריות בלבד, וזאת על מנת לשמור על עובי קרנית סביר לשמירה על יציבות מבנית, בהתאמה לכל מנותח ומנותחת.

pic

מה זה לייזר אקסיימר?
לייזר אקסיימר הוא אחד מטיפולי עיניים מתקדמים. הוא ישחרר קרן ברמה אולטרא סגולה, אשר מסוגלת לאייד את הרקמה. בניגוד לקרן הלייזר השכיחה שבה משתמשים, קרן זו קרה ואינה גורמת לכוויות. היא אינה עוברת בנוזל ולכן אינה חודרת לחלל העין ולפגוע ברקמות שונות תוך עיניות.

pic

המכשיר מחדד את הראיה – בכך מחדד את התוצאות
הקרניים בכשיר זה הומוגניות יותר, והן יכולות להתפרש על פני שטח קרנית רחב יותר. הדור השלישי של הלייזרים מאפשר מעקב אחר התנודות של גלגל העין, גם אם אלו הזעירות ביותר. כמו כן ניתן לטפל גם בתוך הקרנית (LASIK). התוצאה, אם כן, היא יציבה וממוקדת יותר מהמכשירים בני הדור הקודם ומאפשרים נוחות ראיה גבוהה יותר.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל