צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
ניתוחים פלסטיים בשירות האסתטיקה הרפואית מונים בין היתר גם את הניתוח להסרת משקפיים, אשר מנטרל את הצורך בשימוש באותו מתקן שהולך לאיבוד ומחייב החלפה אחת למספר שנים.

מערכת ביוטיק

|

05/03/2013

|

12:49

seperator

ניתוחים פלסטיים בשירות האסתטיקה הרפואית מונים בין היתר גם את הניתוח להסרת משקפיים, אשר מנטרל את הצורך בשימוש באותו מתקן שהולך לאיבוד ומחייב החלפה אחת למספר שנים. יש מי שמתקין בכל מסגרת משקפיים – גם במשקף שמש את עדשות הראיה, ויש מי שמשתמש בעדשות מגע, ואילו המשקפיים עצמם אינם מחויבים בשינוי אופטי לעדשה. בשלב שבו מעוניינים לחסל את הצורך במשקפיים או בעדשות מגע – שאלו בפני עצמן פתח למחלות עיניים ולכניסת מזהמים שונים ללא הקפדה נכונה על ההיגיינה, ניתן לפנות למרפאות להסרת משקפיים בלייזר.

חושבים על ניתוח לייזר? יש צורך בבדיקות התאמה

חושבים על ניתוח לייזר? יש צורך בבדיקות התאמה


ניתוח שלא מתאים לכל לקויי הראיה
ניתוח לייזר לעיניים לא יתאים לכל מצב שבו ישנו ליקוי ראיה, גם אם המטרה היא לעשות הסרת משקפיים לראייה מושלמת. אחת הדוגמאות לליקוי בראיה שלא ניתן לתיקון על ידי ניתוח לייזר רגיל הוא עין עצלה או בעלי קרנית דקה או מפותלת. במפגש שבו המטופל מציג את נתוניו הגופניים ואת מגבלותיו, הרופא מחליט אם המטופל יתאים לעבור את הניתוח או אם לאו.
בבחירת מרפאה לניתוח הסרת משקפיים מומלץ לבדוק המלצות

בבחירת מרפאה לניתוח הסרת משקפיים מומלץ לבדוק המלצות


ניתוח שכיח ועדיין ישנו סיכון
הרופא המנתח יזכיר מה הם הסיכויים לאי הצלחה של הניתוח, ומהם הסיכונים שחייבים לקחת בחשבון לפני הניתוח. רק אז המטופל יכול להחליט בעצמו ומבחירתו – מה יתאים לו. מאידך הרופא המנתח ימליץ על הניתוח המתאים ביותר בהתאם לנתונים של המטופל – לכן רצוי ללכת לפחות לרופא אחד שהוא מומחה בתחום.

לבחור את המרפאה הטובה ביותר
יש לבחור את המרפאה הטובה ביותר על פי הרופאים המטפלים בה, ועל כן חשוב לבדוק מי הוא הרופא, הסמכתו וניסיונו. רבים פונים גם לשטח ההמלצות ודורשים גם ממליצים שעשו אצלו את הניתוח – לרבות בחירת מקרים של טיפול חוזר אצל אותו הרופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל