צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
עולם המחשבים והטכנולוגיה אולי מעניק הרבה יתרונות, אולם הוא גם משפיע לרעה על ההרגלים של אנשים, לרבות השפעה לרעה על הראייה. נכון – ישנם פתרונות טכנולוגיים משלימים; עדשות מגע, משקפיים בטכניקות טיפול שונות

מערכת ביוטיק

|

05/03/2013

|

12:34

seperator

עולם המחשבים והטכנולוגיה אולי מעניק הרבה יתרונות, אולם הוא גם משפיע לרעה על ההרגלים של אנשים, לרבות השפעה לרעה על הראייה. נכון – ישנם פתרונות טכנולוגיים משלימים; עדשות מגע, משקפיים בטכניקות טיפול שונות, ובעשורים האחרונים נוספה השיטה להסרת משקפיים בלייזר. כך, בטיפול של כ- 20 שניות שקודם לו מפגש מכין לקראת הניתוח, אפשר להסיר את המשקפיים, הפעם לתמיד. אפשר "לשכוח" ממשקפי שמש אופטיות או מזוגות של משקפיים אשר בכל תקופה עלולים להצטרך לחילופי עדשות משום שהמספר השתנה. יש לבדוק במרפאות לאסתטיקה רפואית איזה ניתוח, אם בכלל, יומלץ למטופל.

כיום ניתן לקבל טיפול יעיל לראייה בעזרת טכנולוגיית הלייזר

כיום ניתן לקבל טיפול יעיל לראייה בעזרת טכנולוגיית הלייזר


לא מונע טיפול חוזר
הטיפול באמצעות ניתוח להסרת משקפיים אינו מבטיח כי הבעיה שהייתה לא תחזור ותישנה. יש להתייעץ עם רופא שהוא מומחה לעניין ולקבל גם חוות דעת מצליבה מרופא מומחה אחר. כמו בכל ניתוח אחר, אפשר לטפל בבעיה אולם אם אותו מטופל חוזר על אותם ההרגלים, כמו למשל שעות ארוכות של נעיצת מבט במסכים הפולטים קרינה – ומקרוב, האחריות היא על המטופל.
בדיקות רפואיות יכולות להצביע על יעילות הטיפול

בדיקות רפואיות יכולות להצביע על יעילות הטיפול


מי יכול להסיר משקפיים ב- 20 שניות?
בבדיקה מקדימה, בודקים למי יש היכולת להתאים לטיפולי לייזר בעיניים. ניתן לקבוע מראש, כי הטיפול אינו מתאים למי שסובל מקרנית דקה (שכן לא ניתן לחתוך חלק מספק ממנה), כשמספר הדיאופטר משתנה, מי שסובל ממספר גבוה במיוחד ובתוספת צילינדר מרמה מסוימת ועוד.

ישנם ניתוחים חלופיים
ישנם פתרונות גם עבור מי שלכאורה אינו יכול לבצע את ניתוח הלייזר להסרת משקפיים הסטנדרטי. ישנה דוגמה להסרת משקפיים בלייזר – אינטראלאסיק או הוויברפרונט.אלו ניתוחים, אשר בעקבותיהם הראייה משתפרת לאחר ימים בודדים. הטכנולוגיה ממשיכה לפתח אמצעים נוספים כדי לאפשר לרבים יותר להסיר את המשקפיים – רצוי להתעניין באופן תקופתי בחידושים האחרונים, ולבחור במרפאה מוסמכת לעניין.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל