צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/06/2012

|

13:19

seperator

אינטראלאסיק היא המילה האחרונה בטיפולי הלייזר המתקדמים ביותר להסרת משקפיים. הטיפול מתבצע באמצעות שני מכשירי לייזר שונים, חדשניים ומתוחכמים, בדיוק מירבי וללא התערבות אדם. יתרונות השיטה הן בדיוק המירבי שלה ובעובדה כי כמות תופעות הלוואי כאן הן נמוכות בהרבה בהשוואה לשיטות אחרות. יתרון נוסף הוא בכל היא ניתן לטפל באנשים בעלי מספרים גדולים מאוד או אלו בעלי קרנית דקה מאוד – אלו אשר בעבר היה אסור לנתחם.

חשוב להדגיש כי התוצאות של הטיפול הן לא תמיד יהיו 6\6

חשוב להדגיש כי התוצאות של הטיפול הן לא תמיד יהיו 6\6


יתרונות השיטה

ישנם מספר רב של יתרונות לשיטה זו על פני שיטות אחרות: פרט למה שכבר הוזכר, השימוש בשיטה מאפשר לאנשים בעלי עיניים קטנות או אישונים גדולים לעבור את הניתוח – אנשים אשר בעבר נאסר עליהם לעשות את הניתוח. כמו כן, זמן ההחלמה עצמו הוא קצר מאוד וכל מה שצריך זה מעט מנוחה יחד עם משככי כאבים.
זמן ההחלמה עצמו הוא קצר מאוד

זמן ההחלמה עצמו הוא קצר מאוד


תוצאות הניתוח

בסיום הניתוח להסרת משקפיים בלייזר יהיה ניתן לחוש בצורה מיידית בשיפור בראייה – אין עוד צורך שהראייה תתייצב במשך כמה ימים כמו עם השיטות האחרות ואין צורך בשימוש במשקפיים רפואיים או עדשות מגע על להחלמת העין. חשוב להדגיש כי התוצאות של הטיפול הן לא תמיד יהיו 6\6 וזה אינו באשמת השיטה אלא כי לכל אינדיווידואל יש פוטנציאל אחר לחדות ראיה וכי שימוש בטיפול זה יקח את המטופל לחדות הראיה המקסימאלית לו.

החלמה
ההחלמה מניתוח להסרת משקפיים בלייזר אשר עושה שימוש בשיטת אינטראלאסיק דומה ברובו להחלמה מניתוחים פלסטיים אחרים הדומים לו כמו ניתוח הלאסיק – ההמלצה היא לנוח מספר שעות לאחר הניתוח עצמו כאשר ניתן לחזור לעבודה כבר ביום למחרת. כמו כן, ישנם מספר כללי בטיחות בסיסיים כמו הצורך להימנע מרחצה בבריכות או בים ולהיזהר ממגע עודף בעין או ממגע של עצמים זרים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל