צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
ניתוח להגדלת חזה הוא שאיפתן של נשים רבות שמעוניינות להוסיף נפח לחזה שברשותן, ולמלא אותו באופן מעוצב ומתוכנן בקפידה מראש.

מערכת ביוטיק

|

15/04/2013

|

11:33

seperator

כך גם אצל הגברים, לרוב לקראת מטרות אחרות – כדי לשרטט את החזה, כך שיראה כריתי ומנופח, על מנת "לעזור " למראה הספורטיבי הנחשק, מראה "חדר הכושר". אמנם קוראים לכך בשם אחיד "ניתוח חזה", אך מדובר על מגוון של סגנונות בניתוח שמובילים לקראת תוצאות שונות. מכיוון שכך, הניתוחים הללו כוללים גם הרדמות מסוגים שונים (מלאה או מקומית), שימוש בחומרי מילוי כמו שתלי סיליקון או מילוי נוזלי ועוד.

השלב הראשון לפני ניתוח הוא פגישת ייעוץ עם רופא מומחה בנוגע להליך הניתוח

השלב הראשון לפני ניתוח הוא פגישת ייעוץ עם רופא מומחה בנוגע להליך הניתוח


מהו השלב הראשון בדרך אל המראה המושלם?
כדרכם של רופאים בניתוחים פלסטיים, ישנו זימון למפגש ביחד עם הרופא המנתח, וחשוב לבחון את רמת התקשורת עם המנתח, ולהבין גם כל שלב ושלב מן התהליך. במפגש הזה, יעלו כל הנושאים החשובים לקראת הניתוח, כמו למשל סיכונים אפשריים, דרכים שונות וחלופיות כדי לערוך את הניתוח, והסבר מקיף אודות הניתוח שנבחר.
ההכנה לניתוח הגדלת חזה כוללת בדיקות רפואיות וצילום ממוגרפיה

ההכנה לניתוח הגדלת חזה כוללת בדיקות רפואיות וצילום ממוגרפיה


שלב ההכנות לניתוח
השלב שבו מכינים לקראת הניתוח מצריך לקיחת תוצאות של בדיקות דם, א.ק.ג. וכן צילומי חזה. ישנן מטופלות שתידרשנה גם לצילום ממוגרפיה לפני הניתוח. ישנם ניתוחים שמצריכים צום מלא ביום הניתוח – ועל כל אלו יש להכין ולשוחח כבר במפגש הראשון. רצוי להביא חזיית ספורט שתהיה עם רכיסה קדמית.

שלב הניתוח
הניתוח ייעשה לרוב בהרדמה מלאה – אולם יכול להיעשות בהרדמה מקומית. זה יהיה תלוי בדרך כלל בשלבים שנדרשים לניתוח – אם זה ניתוח הגדלת חזה ביחד עם הרמה, ההרדמה תהיה מלאה. לאחר הניתוח המנותחת תדרש להשאר לאשפוז למשך 6 שעות ועד ליממה בבית החולים. ישנה חזרה מדורגת לפעילות מלאה, מומלץ לעשות זאת לאחר כחודש וחצי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל