צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה חזה. מה מטרות הניתוח ומה חשוב לדעת לפני? אספנו עבורכם מספר טיפים שחשוב לזכור.

מערכת ביוטיק

|

28/05/2013

|

17:14

seperator

נשים רבות סובלות מחזה נפול או חזה גדול מהנורמה, ולמרות התפיסה החיובית הקיימת בחברה בנוגע לגודל החזה, לעיתים מדובר באי נוחות ואף פגיעה בכתפיים והגב, מה שפוגע ביכולת לנהל אורח חיים נורמלי. בנוסף, אין מדובר בניתוח המיועד לנשים בלבד וגם בקרב הגברים קיימת הבעיה וניתוח הקטנת חזה לגבר מכונה גניקומסטיה ובמהלכו כורתים את רקמת השד ומבצעים שאיבת שומן. במהלך ניתוח להקטנת חזה מעצבים את החזה למראה מוצק ויציב ורבים גם בוחרים להקטין את גודל העטרה של החזה (השטח הסובב את הפטמה), על מנת להתאימה למימדים החדשים של החזה. יש שבוחרים בניתוח מסיבות אסתטיות, אך לרוב (במיוחד אצל נשים עם חזה גדול) יש השלכות בריאותיות.

במהלך ניתוח הקטנת חזה מומלץ לשלב ניתוח הרמה, לעיצוב אסתטי של השדיים.

במהלך ניתוח הקטנת חזה מומלץ לשלב ניתוח הרמה, לעיצוב אסתטי של השדיים.


טיפים - הקטנת חזה לנשים:

בדיקות שגרתיות
– לפני הניתוח מבצעות בדיקות שגרתיות לספירת דם, לחץ דם, דופק, חום הגוף וכדומה. לעיתים מקיימים צילום של האזור המיועד לניתוח על מנת למנוע סיבוכים אפשריים.

הרמת חזה - ניתן לשלב עם ניתוח הקטנה, גם הרמת חזה כדי לוודא עיצוב השדיים, הרמת העטרה ומיקום מחודש של הפטמה. לרוב מומלץ לשלב את שני הניתוחים, אך כמובן שהדבר תלוי בנתונים פיזיים ויש להתייעץ לגבי האפשרות עם הרופא המנתח.

הליך - אורך הניתוח כארבע שעות לרוב והניתוח מתבצע בהרדמה מלאה תחת אשפוז ללילה אחד לפחות ובהתאם להנחיות הרופא המנתח.



צלקות - חשוב לדעת שברוב המקרים נשארים צלקות, ולכן חשוב לבחור מנתח מיומן כדי לקבל תוצאה אסתטית ומדויקת ככל האפשר. קיימים שני סוגים של ניתוחים ולכל ניתוח צלקת אחרת: ניתוח עם צלקת בצורת עוגן וניתוח עם צלקת קצרה.
 

  • הניתוח הראשון מיועד לחזה גדול, אך לעיתים במקרים שהחזה נפול, יש צורך בניתוק הפטמה והעטרה מאספקת הדם וכתוצאה יש סכנה לאיבוד תחושה באזור ופגיעה ביכולת להניק.
  • הניתוח השני לעומת זאת, מיועד לחזה קטן עד בינוני, אך עלולים להישאר קמטים בעור לתקופה של שלושה עד חמישה חודשים. במידה והקמטים לא נעלמים, ניתן להסיר אותם בעזרת ניתוח נוסף.
     

תופעות לוואי – לרוב לאחר ניתוח קיימים כאבים באזור המנותח ובין תופעות הלוואי האפשרויות ניתן למצוא: שטפי דם, נפיחות ואי נוחות במהלך שבועיים מסיום הניתוח. במידה ויש תסמינים חריגים, יש לפנות לרופא לטיפול רפואי.

הסיבות לבחירה בניתוח פלסטי להקטנה של החזה משתנות מאדם לאדם, אך אם מחלקים את הגורמים בחלוקה דיכוטומית מדובר בהחלטה בריאותיות או אסתטית. כאשר מדובר בניתוח לנשים חשוב לציין שלא מומלץ לבצע לפני לידות בגלל הפגיעה האפשרית בהנקה. פניה לניתוח מתוך שיקולים בריאותיים, נעשית במטרה להקל על כאבי גב, בעיות בעמוד השדרה, קשיי נשימה, העלמת חרצים מהכתפיים וטיפול בבעיות כרוניות כמו דלקות, פטרת וגירויים הנוצרים מתחת לשדיים. לעומת זאת, רבים בוחרים לטפל בבעיה מטעמי יופי ואסתטיקה, במטרה לתקן אי סימטריה בשדיים, לעצב מחדש שדיים נפולים או לתקן את העור באזור שאיבד מהאלסטיות שלו בגלל הנקות או השפעות הגיל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה
  • ניתוח הרמת שדיים

    לעיתים יש אלמנטים בגוף שהתעמלות גופנית ותזונה לא יכולים לשנות, אך כיום הרפואה האתסטית מציעה פתרונות רבים לעיצוב הגוף

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל