צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לעיתים יש אלמנטים בגוף שהתעמלות גופנית ותזונה לא יכולים לשנות, אך כיום הרפואה האתסטית מציעה פתרונות רבים לעיצוב הגוף.

מערכת ביוטיק

|

06/05/2013

|

12:03

seperator

החזה הנשי והגברי הוא סמל הנשיות או לחילופין – הגבריות אצל כל איש ואישה; לאישה זה אך טבעי שתאווה חזה שיהלום את הפרופורציות שלגופן, יחמיא להן ויעניק להן דימוי סקסי, עגלגל ויפה. אצל הגברים, חזה גבוה ולעתים גם בעל נפח יסמל חוזק וכוחנות, סמל לאיתנות גברית – המוכרת בעיקר לספורטאי מכון כושר והיאבקות או לימי יוון העתיקים בהם סגדו לגוף האדם – ובמיוחד לגוף הגברי המלא. כיום, מי שיש לו חזה נפול – ישנו דימוי לעייפות החומר ולאיברים רופסים. את זה, האסתטיקה רפואית יכולה לתקן.

לעיתים לאחר ניתוח הגדלת חזה יש צורך בניתוח הרמה

לעיתים לאחר ניתוח הגדלת חזה יש צורך בניתוח הרמה


מקרים להגדלת או להרמת חזה
ישנם מקרים בהם השד יכול לקבל פרופורציות אחרות ו"לעמוד" גם רק אם נעשתה לו הגדלת חזה. ישנן מידות גדולות יותר, בהן השילוב עם הגדלת החזה מחייבת העמדתו על ידי הרמת חזה כדי לייצב אותו כלפי מעלה, בניגוד לכובד המשיכה. מי שזקוק או זקוקה לשני הניתוחים גם – יחד, מבצעים אותם באופן עוקב אחד לאחר השני באותה הזדמנות.
יש להיות ערוכים למצב שהניתוח ישאיר צלקות

יש להיות ערוכים למצב שהניתוח ישאיר צלקות


ניתוח משולב בחזה
ניתוחי חזה משולבים נהוגים ונפוצים, בעיקר משום היעילות שבהם. ניתן להגיע במהלך של מספר שעות ניתוח אל התוצאה הסופית, מבלי להכפיל את הצורך להגיע שוב למרפאה, לקבל זריקות הרדמה ולכאוב את זמן ההחלמה מן הניתוח. כמו כן, ניתן להתרגל בקלות לתוצאה הסופית, שאינה נעשית שלב אחר שלב בהפסקות ארוכות.
 
בדיקות לפני ניתוח משולב בזה
יש צורך לערוך בדיקות מקדימות לפני נקיטת מהלכי ניתוח, ובעיקר להתחיל בייעוץ עם מומחים לתחום. יש לקחת בחשבון כי ניתוחים מסוג זה מותירים צלקות – שגם בהן יהיה אולי צורך לטפל – ורצוי להיות ערוכים לכל תסריט אפשרי, לרבות שימוש בטכניקות מודרניות שמצמצמות את ההבחנה בצלקות תוך שינוי החזה ללא היכר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל