צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/04/2012

|

15:37

seperator

מעבר ליכולת של המראה החיצוני לשפר את היופי שבעיני המתבונן, יש משהו אחר בחוויה החדשה שיכול להקנות ביטחון עצמי גבוה יותר. שינוי במראה נחשב למהפך, מהלך  המתקן עוול של שנים קשות שנחוו לפני כן. בעלת המראה החדש מסגלת לעצמה דימוי חדש וזהות, ממש כפי שהיא יכולה לפסל לעצמה את המראה החיצוני. היות ומדובר על ניתוחים פלסטיים שממוקמים במיקום אסטרטגי, השינוי יכול להיות מורגש בבת אחת. יש כאלו שמתרגלות לרעיון באופן מיידי, ויש כאלו שצריכות את החיזוקים כדי לאהוב מחדש את המראה, ולכן יש בשינוי הזה סיכון מסוים.

יש כאלו שצריכות את החיזוקים כדי לאהוב מחדש את המראה

יש כאלו שצריכות את החיזוקים כדי לאהוב מחדש את המראה


חזה גדול – פלטפורמה אהובה על כלל הציבור

מהו חזה "גדול"? האם ניתן לכמת זאת על פי מידה? חשוב לעשות הדגמה ממוחשבת במשרדו של הרופא המנתח, ולמצוא את הפרופורציות הנכונות והאסתטיות שיענו על הרצון של המנותחת. בנוסף, רצוי להבין את ההשלכות של שינוי מרכז הכובד בגוף ותזמון הניתוח. אלו דורשים שיחות מקדימות עם הרופאים המנתחים, ככל שרצוי להתייעץ עם יותר ממומחה אחד לעניין.
הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר

הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר


מתי אפשר להתחיל לעשות ניתוח חזה?

הגיל המומלץ הוא לפחות 18 או לפי מה שיגיד הרופא, משום שזהו הגבול המקסימלי שבו מסתיימת ההתפתחות הגופנית של האישה. חשוב להתכונן לכך נפשית, כל עוד הניתוחים דורשים תקופת התאוששות מסוימת שנמשכת מספר ימים עד לחזרה לשגרה.

איך לבחור את הרופא המנתח?
חשוב לשמוע ככל שיותר על התהליך של ניתוח הגדלת חזה וללכת ליותר מרופא מומחה אחד. כך מגבשים את דרך הניתוח הטובה ביותר שתוביל לכמה שפחות סיכונים ותוצאה איכותית ויפה. ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר, וישנה כמות גדולה של רופאים מנתחים. עם זאת, יש לבחור בקפידה את הגורם שינתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל