צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים? במה כרוך תהליך ההחלמה ומה הם תופעות הלוואי שיש לקחת בחשבון? אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים להתמודדות לאחר החלמה מניתוח.

מערכת ביוטיק

|

06/05/2013

|

12:17

seperator

תהליך ההחלמה אינו אחיד לכל הנשים ובד"כ יהיו נשים שירגישו יותר כאב מאחרות וכל אחת תחווה את הניתוח והליך ההחלמה בצורה אינדבידואלית. עם זאת, לרוב ניתוח פלסטי אשר גרוך בהחדרת שתל סיליקון מתחת לשריר, כרוך ביותר כאב בזמן ההחלמה. לרוב הכאבים נמשכים מספר שבועות ובחודשים הראשונים השדיים ירגישו נפוחים וזקורים כתוצאה מבצקת והצטברות נוזלים מסביב לשתל. נשים רבות עוברות ניתוח פלסטי להגדלת החזה בידיעה שתהליך ההחלמה יהיה כרוך באי נוחות, אך בלי ההבנה של תהליך ההחלמה שהן עתידות לעבור. במאמר זה אספנו מספר טיפים עיקריים שיעזרו לכם להבין ולהתמודד עם כל מה שכרוך בהחלמה מניתוח הגדלה של החזה.

לאחר ניתוח הגדלת חזה מומלץ להימנע מביגוד צמוד

לאחר ניתוח הגדלת חזה מומלץ להימנע מביגוד צמוד


למה לצפות לאחר הניתוח?
נשים רבות אינן יודעות למה לצפות לאחר הניתוח אך חשוב לציין שלרוב יהיה חוסר סימטריה מסוים בשדיים גם אם השתלים הינם זהים במידה. בזמן הניתוח לא ניתן לעסוק בתיקון אי סימטריה, כי כל שינוי יהיה כרוך בחיתוך ומיקום מחדש של הפטמה. כמו כן, לרוב נשארות צלקות, אך הן יתבהרו עם הזמן.

איך מרגישים אחרי ניתוח?
לאחר יום עד יומיים הכאבים פוחתים אך עדיין יהיה קושי להרים את הידיים. לאחר שבוע נעלמים הכאבים, אך יש רגישות באזור החזה שנמשכת עד שלושה שבועות מסיום ניתוח הגדלת חזה. כמו כן, ייתכן ויהיו בעיות זמניות של חוסר תחושה או גירוי יתר באזור הפטמה.
עלולים להיווצר סיבוכים כגון דליפה או קרע של שתל הסיליקון

עלולים להיווצר סיבוכים כגון דליפה או קרע של שתל הסיליקון


במה כרוך תהליך ההחלמה?
לאחר הניתוח יש להתקלח בזהירות ובשלבים אם האזור עדיין חבוש ולעיתים ניתנת חזיה ללבישה לאורך שעות היום (ניתן להסיר בזמן המקלחת). כמו כן, בתקופת ההחלמה לא ניתן ללבוש חולצות צמודות וחשוב לשמור על לבוש נוח. בנוסף, פלסטיקאים רבים ממליצים על ביצוע מסג'ים, גם כדי לעזור לזרימת הדם וגם כדי להפחית את הסיכוי להתקשות באזור הסובב את שתל הסיליקון.

מה הם תופעות הלוואי האפשריות?
נשים רבות מדווחות על כך שהשדיים קשים מדי וגבוהים בשבועות הראשונים לאחר הניתוח, כמו כן רגישויות לא זהות בין השדיים, עור מתוח ומבריק, כבדות ושרירים תפוסים. לרוב תופעות לוואי אלו זמניות ועוברות אחרי תקופת זמן קצרה. עם זאת, במקרים נדירים עלולים להיות סיבוכים הכוללים דליפה משתל הסיליקון, קמרים בעור או קפלים לאחר צניחה קלה של השד, חוסר סימטריה בולט שלא היה קיים לפני, דימום, קרע של הסיליקון ועוד. לכן בסיום הניתוח חשוב לשמור על מעקב אחר שינויים, לדווח לרופא ולהתייעץ על כל בעיה ולהיות קשובים במיוחד לרגישויות בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • ניתוח הרמת שדיים

    לעיתים יש אלמנטים בגוף שהתעמלות גופנית ותזונה לא יכולים לשנות, אך כיום הרפואה האתסטית מציעה פתרונות רבים לעיצוב הגוף

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל