צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אם בעבר ניתוחים אסתטיים הרימו לעיתים גבה, כיום ההפך הוא הנכון וניתוחים להגדלת חזה נחשבים למקובלים – הניתוחים בטוחים מבעבר והתוצאה נראית טבעית.

מערכת ביוטיק

|

05/05/2013

|

12:38

seperator

ניתוח הגדלת החזה הוא כבר מזמן נחלתן של הרבה נשים שרוצות להרגיש נשיות יותר, מושכות יותר ובטוחות בעצמן. כיום, ניתוחי הגדלת חזה נעשים בצורה בטוחה ביותר ואף נראים טבעיים הרבה יותר מאשר בתחילת הדרך. במאמר הבא תוכלו לקרוא סקירה קצרה על סוגי השתלים שנעשה בהם שימוש על ידי המנתחים הפלסטיים על מנת להגיע מוכנות יותר.

שתלי סיליקון
שתל הסיליקון עטוף במעטפת מיוחדת ומכיל סיליקון בצורת ג'ל, תחושת המגע בו טבעית ורכה. שתל הסיליקון מגיע בצורות שונות על מנת לענות על הצרכים של נשים המעוניינות בצורה שונה של חזה לאחר הניתוח. הראשון והשכיח ביניהם, הינו השתל העגול. עם זאת, הוא לא מתאים לכל הנשים. למשל, לנשים רזות ודקיקות לא מתאים שתל עגול כי הוא ייראה בולט מידי ולכן עדיף לבחור עבורן שתל אנטומי המתאים את צורתו. צורת שתלי הסיליקון שתיבחר היא תוצר של בחירת הרופא הכירורגי תוך שיתוף האישה בהחלטות.   

שתלי סיליקון מציעים מראה ותחושה טבעית

שתלי סיליקון מציעים מראה ותחושה טבעית


כיצד מתבצע התהליך?
שתל הסיליקון בטוח לשימוש ועומד בתקן המחמיר של מנהל התרופות האמריקאי. השתל מוכנס מתחת לחזה על ידי פתח קטן ובלתי מורגש כמעט, מתחת לשריר או מעל לשריר. הדבר אינו משפיע על בחירת הצורה או על תופעות הלוואי ואילו הצלקת נותרת מהניתוח תיעלם תוך שנה לערך. לגבי התחושה בשד בזמן עירור מיני  אין מה לדאוג – הדבר אינו משפיע. נשים חוששות משתלים לפני הריונות ולידות ואנו מרגיעים אתכן: התנהלותו הטבעית של הגוף לא משתנה מאחר והשתלים לא נוגעים בבלוטת השד.
בחירת סוג השתל והצורה נעשית בהתייעצות עם רופא כירורגי

בחירת סוג השתל והצורה נעשית בהתייעצות עם רופא כירורגי


שתלי מלח
כשמם, שתלי המלח מלאים במי מלח. שתלים אלו אינם נפוצים מהסיבה שבניגוד לשתלי הסיליקון, הם אינם מעניקים תחושה טבעית לחזה. יתרה מכך, המראה המתקבל משימוש בשתלי מלח הוא מנופח ולא טבעי. עם זאת, קיים יתרון בשתלים מסוג זה והוא במקרה של דליפה חלילה יכולה להתרחש. במקרה זה, המלח נספג על ידי הרקמות הגוף ולא נגרם נזק לגוף מכיוון שמלח הוא מאב טבעי. לאחר מכן ניתן למלא את השתל במי מלח שנית מבלי לעשות ניתוח חדש.

הזרקת שומן מתוך הגוף – הייתכן?   
הזרקת שומן לאזור החזה בעצם מתאפשרת כאשר שואבים שומן ממקום אחר בגוף ומזריקים אותו בכמות הרצויה לפי מינון בכמה פעמים. היתרון: שליטה גבוהה מאוד של המנתח הכירורגי בצורתו הסופית של השד. על הרופא המנתח להבהיר למנותחת טרם הניתוח כי סוג זה של הגדלה בא על מנת לענות על צרכים של הגברת הערכה עצמית וככלי המסייע להתמודד עם בעיות חברתיות כגון דחייה חברתית הנובעת מחוסר ביטחון עצמי. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל