צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/05/2012

|

12:54

seperator

נשים וגברים אוהבים יותר לראות חזה גדול, מה שאינו תמיד עונה לסטטיסטיקה ולהגדרות הסובייקטיביות לעניין. מהו חזה גדול? ניתן להגדיל אותו במידה או שתיים למשל, אפשר לשנות לו את הצורה מחזה נפול לחזה זקוף וניתן להרים אותו. ישנה היום אסתטיקה רפואית מובילה בתחום זה בישראל, עם רופאים מובילים בעולם שמצויים בתחום. במקרים רבים, מדובר על נשים צעירות שמעוניינות בשינוי מראה כדי לתפוס את הזיווג הרצוי ולטפל בביטחון העצמי, נשים אחרות מגיעות בדרך כלל כדי לטפל בחזה שהתרוקן לאחר שלב ההריון.

בניתוחים מסוג אלו ממליצים להמתין עד לשלב של

בניתוחים מסוג אלו ממליצים להמתין עד לשלב של "אחרי", כלומר כאשר מסתיימת מסכת ההריונות


הקשר שבין הנקה והגדלת חזה

בתקופת ההנקה, ככל שישנה דרישה מצד התינוק, נוטים לומר כי החזה גודש את עצמו ומתמלא בחלב. בשלב זה הוא גדל אפילו יותר מממדיו הרגילים שהיו לפני כן. בתקופה שבאה לאחר מכן, נוצרים מטבע הדברים שינויים בשדיים הטבעיים. בשדיים שהיו פעם מושתלים ונותרו עדיין שתלי סיליקון בהם, הנקה עדיין בטוחה משום שהשתל אינו בשכבת צינורות החלב.
נשים אחרות מגיעות בדרך כלל כדי לטפל בחזה שהתרוקן לאחר שלב ההריון.

נשים אחרות מגיעות בדרך כלל כדי לטפל בחזה שהתרוקן לאחר שלב ההריון.


לעשות ניתוח חזה לאחר ההריון?

בניתוחים מסוג אלו ממליצים להמתין עד לשלב של "אחרי", כלומר כאשר מסתיימת מסכת ההריונות – לפחות על פי התכנון, והגוף נותר לאחר ההריונות במצב אחיד ויציב. כך, מי שמתכוונת להרים חזה נפול, עלולה לצפות לתוצאות אחרות במידה ותיכנס להריון נוסף שסוחף איתו שינויים גופניים.

התייעצות עם רופא מנתח
חשוב בהחלט להתייעץ עם שני רופאים מנתחים לפחות, משום שחוות דעת אחת היא בגדר המלצה. בסופו של דבר, המנותחת יכולה לבחור או להחליט לאור המידע שניתן לה מה היא מעוניינת לעשות, וזאת גם לאחר שבוצעה הדמיה בעבורה בקליניקה. יש לדון בין השאר בסיכונים ובטיפולים תחזוקתיים – אם צריך, וכמובן לבחור את הקליניקה שיש לרופאים בה המלצות רבות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל