צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/07/2013

|

10:09

seperator

כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו של החזה נחלקת למעשה לשני חלקים- האחד הוא חזה נפול וחסר צורה והבעיה השנייה הרווחת הוא פשוט חזה קטן או גדול לדעתה של האישה. 


חזה נפול וחסר נפח

במקרה של חזה נפול, לרוב הטיפול הוא באמצעות חומרי מילוי שנועדו לתת לחזה נפח וצורה משופרת. את המילוי לרוב עושים באמצעות הזרקה של חומרים בטוחים לשימוש שאינם רעילים ושיכולים גם להתמוסס גם בגוף והטיפול לרוב נעשה באמצעות הזרקות מילוי. הבעיה היחידה של טיפול מעין זה הוא שיש לחדשו בכל כמה חודשים כיוון שהחומר מתמוסס. אופציה נוספת הוא ניתוח שבו ממלאים את החלל הריק בכריות קטנות של סיליקון אשר נועדו לתת נפח לחזה וגם למתוח את העור בחזרה.


חזה בגודל לא מתאים

הרבה מאוד נשים סובלות מחזה גדול מדי או קטן מדי. במקרה של חזה גדול הדבר יכול לגרום לכאבי גב ופגיעה ביציבה. במצב ההפוך, לרוב הנשים מרגישות חסרות בטחון ולא נשיות. במקרה של חזה גדול ניתן לבצע ניתוח הקטנת חזה. מדובר בניתוח שהוא מורכב יחסית והתוצאות שלו הן לא אבסולוטיות כיוון שבניתוח זה יש לא מעט התעסקות עם רקמות עור שמתפתחות לאחר מכן בעצמן בהתאם לניתוח. ניתן גם לבצע ניתוח הגדלת חזה  למי שחפצה בהגדלת החזה. ההגדלה כמובן מתבצעת באמצעות השתלת כריות סיליקון או חומרי מילוי אחרים שנועדו לתת גודל ונפח גדולים יותר לחזה.

הגדלת חזה בטיפול קליל ומהיר

הגדלת חזה בטיפול קליל ומהיר


בררו על הרופא כל מה שניתן

מה שחשוב לדעת בכל הקשור לניתוחי חזה, שמדובר בניתוחים מסובכים שדורשים מומחיות. חשוב להיות גם מודעים לעובדה שזמן הריפוי ארוך ויש תופעות לוואי מסוימות כמו בכל ניתוח. ככל שהרופא עושה עבודה טובה יותר בניתוח כך מובטחים פחות סיבוכים בתהליך ההבראה ולכן חשוב לדעת מיהו הרופא, הרקע שלו, לדבר עם מנותחות שלו, לקורא חוו"ד באינטרנט ועוד.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה
  • ניתוח הרמת שדיים

    לעיתים יש אלמנטים בגוף שהתעמלות גופנית ותזונה לא יכולים לשנות, אך כיום הרפואה האתסטית מציעה פתרונות רבים לעיצוב הגוף

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל