צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כבכל פרוצדורה ניתוחית, גם ניתוחים פלסטיים דורשים תקופת החלמה. במיוחד הדבר אמור על ניתוחי חזה ובפרט ניתוחי הקטנה והגדלת חזה. בניתוחים אלו יש תופעת לווי של מתיחת העור

מערכת ביוטיק

|

21/01/2013

|

17:14

seperator

 

 

כבכל פרוצדורה ניתוחית, גם ניתוחים פלסטיים  דורשים תקופת החלמה. במיוחד הדבר אמור על ניתוחי חזה  ובפרט ניתוחי הקטנה והגדלת חזה. בניתוחים אלו יש תופעת לווי של מתיחת העור ובניית מרקם השד ופטמות מחדש בעקבות הניתוח, תהליכים אלו עשויים לקחת זמן מה ולגרור אי נוחות בצידם.

הגדלת חזה היא פעולה כירורגית פלסטית

הגדלת חזה היא פעולה כירורגית פלסטית

נוקשות, תחושתיות יתר או חוסר תחושה

 אם את חשה לאחר הניתוח את אחת משלוש התופעות הנ"ל, דעי לך שמדובר בתופעות לוואי מוכרות ומקובלות בניתוחי הגדלת חזה.  כל התחושות הללו מגיעות הודות לכך שהגוף מתרגל מחדש למצב החזה המחודש והדבר בהכרח גורר שינויים מינמליים בעור וברקמה. בנוסף לתחושות אלו, סביר להניח שגם תחושי כאב כתוצאה מן העצם הזר אשר הוחדר לחזה. גם פה מדובר בתופעה נורמאלית לחלוטין שניתן לטפל בה באמצעות משככי כאבים מקובלים בשוק. 

במידה ומופיעות תופעות לוואי יש לפנות לרופא המנתח

במידה ומופיעות תופעות לוואי יש לפנות לרופא המנתח

ממה להימנע

 למרות שמדובר בתופעות לוואי מקובלות וידועות, מומלץ להימנע בשבועיים שלאחר הניתוח מפעילות פיזית שעשוי להשפיע על החזה או לטלטל אותו כמו קפיצות, ריקוד, ריצה או משקולות. על החזה להתאחות באופן טבעי ולתפוס את מקומו, ועל העור להתאחות בצורה המיטבית באזורי התפרים ולכן חשוב מאוד להקפיד על עניין ההימנעות מפעילות. באותה מידה שריצה עלולה לטלטל את החזה, גם יחסי מין עלולים להפעיל לחץ חזק על החזה ולהכאיב או לפגוע בהחלמתו של החזה, לכן מומלץ גם להימנע מיחסי מין.

 

אל תזנחי את בריאותך

 חשוב לדעת, הגדלת חזה היא פעולה כירורגית-פלסטית מקובלת, אך אין זה אומר שהיא חסרת סיכון לבריאות. רופאים ממליצים כי מי שעשתה ניתוח להגדלת חזה , מומלץ שתיבדק באופן סיסטמתי בכל חצי שנה לפחות בבדיקת ממוגרפיה כדי לבדוק את בריאות השד. בעת הבדיקה יש לציין בפני הרופא הבודק כי יש לך שתלים כדי לבצע את הבדיקה בצורה המיטבית.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל