צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/05/2012

|

17:14

seperator

הגדלת חזה בעזרת שומן היא אחת הדרכים הראשונות שניסו רופאים בעבר. את השומן לקחו מאזור הישבן או הירכיים והעבירו אותם לחזה כאשר לאחר מכן יש צורת ללבוש חזייה מיוחדת העונה לשם חזיית וואקום. שיטה זו מציעה תוצאות טובות אולם היא מוגבלת בגודל שניתן להגיע אליו – כרגע ניתן להוסיף עד 300CC בלבד.

השיטה הפופולארית ביותר כיום היא הגדלת חזה על ידי החדרה של שקיות סיליקון

השיטה הפופולארית ביותר כיום היא הגדלת חזה על ידי החדרה של שקיות סיליקון


סיליקון נוזלי

עם הופעת הסיליקון הרפואי החלו ניסיונות לעשות שימוש בסיליקון נוזלי על ידי הזרקתו על מנת להגדיל חזה, ניסיונות אלו נעשו בעיקר ביפן והתוצאות איכזבו למדי – סיבוכים קשים, נמקים שונים ודלקות, הובילו לכך שנשים רבות סבלו מכריתה של השד או אף של שניהם.
יש צורך בביצוע ניתוח כיכורגי קטן

יש צורך בביצוע ניתוח כיכורגי קטן


שקיות סיליקון

השיטה הפופולארית ביותר כיום היא הגדלת חזה על ידי החדרה של שקיות סיליקון אל האזור שמאוחרי השד עצמו כך שהשקית דוחפת את השד קדימה ומקנה לו מראה מלא יותר וטיבעי למגע. על מנת להחדיר את שתל הסיליקון למקום זה, יש צורך בביצוע ניתוח כיכורגי קטן, לרוב נעשה מתחת לשד, בקפל – המקום הכי מוסתר, ודרכו מחדירים את שתל הסיליקון. שקית הסיליקון עשויה מחומר עמיד מאוד אשר מונע מהסיליקון עצמו לדלוף לתוך רקמת השד עצמה.

שתלי ה-Cohersive Gel
שתלים אלו הם אחד מסוגי השתלים החדשים יותר שקיימים כיום והם עשויים מפוליאוריתן. פוליאוריתן הוא חומר דמוי ספוג עם נקבוביות רבות אשר יוצר מאין גישור בין השתל עצמו לרקמות סביבו כך שניתן לקבע את השתל במהירות ללא כאב נלווה. תופעה זו יוצרת מצב שבו לא נוצר סביב השתל רקמות עודפות שיוצרות נוקשות בשד וכאב. שתלים אלו צוברים פופולאריות רבה והם הופכים לנפוצים יותר ויותר, והם בהחלט נחשבים למועדפים ביותר על ידי רופאים רבים במרפאות לאסתטיקה רפואית מסביב לעולם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל