צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
עבור גברים איבוד השיער הוא חלק צפוי מההתבגרות, אך כיום הרפואה המודרנית מציעה פתרונות רבים לעיכוב הנשירה וגם פתרונות חלופיים. כמו כן, נשירת שיער אינה בעיה של גברים בלבד ולא מעט נשים מתמודדות גם הן עם הבעיה

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

12:52

seperator

עבור גברים איבוד השיער הוא חלק צפוי מההתבגרות, אך כיום הרפואה המודרנית מציעה פתרונות רבים לעיכוב הנשירה וגם פתרונות חלופיים. כמו כן, נשירת שיער אינה בעיה של גברים בלבד ולא מעט נשים מתמודדות גם הן עם הבעיה שנובעת לעיתים מתזונה לקויה או בעיה גנטית. ככלל בני אדם מאבדים שיער בתדירות יומית ונשירה היא חלק טבעי מהתחדשות התאים בגוף, אך כאשר מדובר בנשירה מוגזמת ואין צמיחה מחודשת של שיערות יש סיבה לברר בנוגע לטיפולים לשיער.

נשירת השיער מושפעת מגנטיקה, תזונה והורמונים

נשירת השיער מושפעת מגנטיקה, תזונה והורמונים


בעיית נשירת שיער
כל אדם חווה נשירת שיער על בסיס יומי, אך כאשר התוצאה היא התקרחות ייתכן שיש בעיה שקשורה לאכילה נכונה, גנטיקה, הורמונים, תופעות לוואי לתרופות ולעיתים מדובר בחלק טבעי מהתבגרות. בעקבות התפתחות המדע ושינוי התפיסה בנוגע למקומם של התהליכים הטבעיים בחיים, ניתן להשיג תכשירים שונים לעיבוי שיער שמעכבים את הנשירה ומעודדים צמיחת שיער.
הצלחת הטיפול תלויה בהתאמה לשלב נשירת השיער

הצלחת הטיפול תלויה בהתאמה לשלב נשירת השיער


פתרונות וטיפולים לשיער
רבים מתקשים למצוא את הפתרון המתאים והסיבה לכך היא שיש להתאים כל טיפול לאדם ולשלב של נשירת השיער. במקרים שהנשירה בשלב התחלתי ניתן לעכב את התהליך על ידי מאבק בהתקרחות בלי ניתוח. טיפולי שיער מאטים את התהליך אך לעומת זאת, עבור אדם מקריח יש להציע חומרים שמעודדים את צמיחת השיער. במקרים בהם הטיפול אינו יעיל ניתן לפנות להשתלת שיעור או שימוש בתוספות שיער למראה טבעי.

בחירת טיפול ומרפאה
בחיפוש אחר טיפול לנשירת שיער או התקרחות אצל גברים, מומלץ לא לבחור מרפאה בהתאם להרגל או לנגישות וכדאי לערוך השוואת מחירים. אמינות היא תכונה חשובה בכל תחום בחיים ובמיוחד כשמדובר בתחום מקצועי לכן כדאי לברר על המלצות ממכרים, חברים או משפחה ובמידה ואין לפנות למספר מרפאות או רופאים ולערוך תחקיר על הטיפול לפני קבלת החלטה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל