צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כפי שנשים רבות כבר יודעות, אזור הביקני הוא פחות נוח להסרת שיער. אילו שיטות קיימות וכיצד הכי כדאי להסיר שיער מהמפשעות? אספנו במאמר זה מספר טיפים חשובים.

מערכת ביוטיק

|

16/06/2013

|

15:45

seperator

כיום קיימות מגוון של שיטות וטכניקות להסרת שיער מהגוף, אך כל שיטה יש לה תכונות חיוביות כמו גם שליליות ולא כל טיפול מתאים לכל אדם. אזור המפשעות נחשב לאזור רגיש, שנחשב ל"בעייתי" בגלל אי הנוחות הכרוך בתהליך. עם זאת, הטכנולוגיה המודרנית מציעה כיום גם הסרה לטווח ארוך בשיטת לייזר, אינפרא ועוד. איזה טיפול נחשב ליותר יעיל ומה הכי נח לאזור המפשעות? אין תשובה אחת שמתאימה לכולם, אך ישנם טיפולים שיותר מתאימים לאזורים רגישים מאחרים.

כיום שוק האסתטיקה מציע מבחר של אפשרויות להסרת שיער.

כיום שוק האסתטיקה מציע מבחר של אפשרויות להסרת שיער.


שעווה וגילוח
אלו השיטות הותיקות שהוכיחו את עצמם כבר כיעילות, אך מחזיקות לטווח קצר ומוגבל. הסרה של שיער על ידי שימוש בשעווה כרוך בכאב ודורש מעט סבלנות אך עלולה לגרום לשטפי דם ופצעים, אם מתבצעת לא נכון. טכניקת הגילוח לעומת זאת קלה יותר, אך לא מומלצת מכיוון שיוצרת צמיחה מהירה של השערות ואף מחזקת את זקיק השיערה, מה שגורם לפצעים.

מכשירים להסרת שיער
כיום קיימים מכשירים למריטת שיער כמו אפיליידי, אך באזור המפשעות אין זה מומלץ בגלל רגישות האזור והסיבות שפרטנו תחת שיטת השעווה והגילוח.
שיטת הסרת שיער באפילציה מתאימה יותר לאזור הפנים.

שיטת הסרת שיער באפילציה מתאימה יותר לאזור הפנים.


אפילציה במפשעה
כשיטה להסרת שיער היא נחשבת ליעילה אך לא לאזור המפשעות, מכיוון שהשערות באזור זה יותר חזקות וזה פוגע בתוצאות הטיפול. בנוסף, האפילציה מתאימה לאזורים קטנים יותר וצפופים, ולרוב עושים בה שימוש להסרת שיער מהפנים.

הסרת שיער בלייזר
שיטת הלייזר נחשבת לטכניקה יעילה לאזור המפשעה, ואחת הסיבות היא שמדובר באזור יחסית בהיר לצבע השערה, מה שעוזר לפעילות קרן הלייזר שפועל הכי טוב על עור בהיר עם שיער כהה. בנוסף, הסרת שיער בלייזר למפשעות, יכולה להסיר כתמים שנוצרו כתוצאה מטיפולי שעווה וגילוח.

הסרת שיער באינפרא
שיטה יעילה להסרת שיער לטווח ארוך. שיטת הסרת שיער באינפרא אדום יעילה לאזור המפשעות, כמו גם לאזור בית השחי. השיטה נקראת גם קרן IPL ומציעה יתרון בולט לנשים הישראליות – הטיפול מתאים לעור כהה והטיפול זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים. עם זאת, בחירת טיפול היא עניין אינדבידואלי ולכן מומלץ להתייעץ ראשית עם איש מקצוע, על מנת להתאים את הטיפול היעיל ביותר לסוג העור והשיערה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • אפילציה – למה כדאי?, יתרונות לאפילציה

    שוק האסתטיקה מציע מבחר טיפולים להסרת שיער, עד שמרוב עצים לא רואים את היער. האם אפילציה מתאימה לעור הפנים בלבד, או לכל הגוף? ומה ה

    המשך לכתבה
  • הסרת שיער - טכנולוגיות אור

    בעשורים האחרונים אנו עדים להתפתחותן של מגוון שיטות להסרת שיער. באפשרות השיטות מבוססות קרן אור להתאים עצמן לסוגי עור ושערה שונים

    המשך לכתבה
  • טיפים לפני טיפול באפילציה

    שיטת האפילציה הינה השיטה אחת השיטות הוותיקות להסרת שיער, אך לרוב הטכניקה משמשת הסרת שיער מהפנים ומאזורים רגישים כמו בית השחי

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל