צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שיטות שונות ועקרונות המאפשרים הסרת שיער בצורה בטוחה וקלה

מערכת ביוטיק

|

03/06/2013

|

18:29

seperator

בעשורים האחרונים אנו עדים להתפתחותן של מגוון שיטות להסרת שיער. באפשרות השיטות מבוססות קרן אור להתאים עצמן לסוגי עור ושערה שונים ועל ידי כך להביא לתוצאות מיטביות תוך הפחתה משמעותית בכאב. להלן כל מה שרציתם לדעת על השיטות להסרת שיער מבוססות קרן אור.  

הסרת שיער באמצעות אור

הסרת שיער באמצעות אור

מהי בעצם קרן האור?

קרן האור היא בעצם גל בעל תנודות מגנטיות וחשמליות. האור משתרע על ספקטרום שבין גל קצר מאוד ובו התדירות גבוהה, עד לגלים בעלי אנרגיה גדולה, אלה נקראים גלי רנטגן ומשמשים לרפואה, טיפול ואבחון. יש לעשות הבחנה בין האור הנראה מגלי האור. הגלים הקצרים ביותר הינם גלי האולטרה סגול,  אלו מהווים סכנה לעור. הגלים המעט יותר ארוכים אבל עדיין קצרים, צבעם סגול. גלי האור הארוכים צבעם אדום, והוא מתחזק ככל שהגלים מתארכים. אורך גלים ארוך מהאדום נקראים גלי אינפרא-אדום: אלה גלים פוטנציאליים לטיפול בעור וברקמות התחתונות לו. 

 

טכנולוגיות מבוססות אור     

העיקרון העומד מאחורי הטכנולוגיה הינו הרס של זקיק השערה, באופן סלקטיבי על ידי חום. הדבר מתבצע באמצעות אנרגיית אור הנבלעת על ידי השערה והזקיק תוך פרקי זמן קבועים, אשר נותנים לה להתקרר מחדש כל פעם, על מנת לא להזיק לעור. הטכנולוגיה הראשונה והנפוצה ביותר הינה לייזר: הלייזר מביא למצב של אור בעל אורך מוגדר ובקוטר קטן. היתרון הוא שניתן לשלוט בעוצמה. הביצוע של האור הוא באמצעות אור רצוף או פולסים במקצב אחיד. שיטת ה- IPL הינה שיטה מתקדמת יורת מלייזר, האור אשר נפלט הוא בצורת פולסים ובעוצמה גבוהה. כאן, ניתן להגדיר את אורך הגלם שייפלטו וכן להגדיל את הקוטר. בנוסף, קיימות טכניקות לקירור העור כדי למנוע כאב בטיפול.    

בדרך להרגשה נוחה ונעימה

בדרך להרגשה נוחה ונעימה

מדוע טיפולים מבוססי אור יותר אפקטיביים? 

הטכנולוגיות מבוססות אור משתייכות לסוגי טיפול אפקטיביים להסרת שיער. הכוונה בכך הינה שהסרת השיער מבוצעת לטווח ארוך ותורמת לאיכות החיים על ידי השחרור מן התלות בהסרת שיער שבועית או חודשית. לשם כך, יש להביא לנזק בלתי הפיך למקור השערה – נזק המביא לכך שהשערה מתקשה להשתקם ולצמוח שוב. אנרגיית החום המכונה גם אנרגיה תרמית, שטיפולי האור משתייכים אליה, משמידה את הבסיס של זקיק השערה, מונעת ממנו להשתקם והתוצאה היא ששערה חדשה לא תוכל עוד לצמוח מזקיק זה.    

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל