צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שוק האסתטיקה מציע מבחר טיפולים להסרת שיער, עד שמרוב עצים לא רואים את היער. האם אפילציה מתאימה לעור הפנים בלבד, או לכל הגוף? ומה היתרון שלה על פני שעווה?

מערכת ביוטיק

|

20/06/2013

|

15:53

seperator

כיום הרפואה האסתטית מציעה מגוון פתרונות להסרת שיער והאפילציה נחשבת לאחת מארבעת השיטות הנפוצות ביותר. שיטת האפליצה מבוסס על שימוש במחט חשמלית חמה אשר לאחר חדירה לזקיק השיערה היא משמידה אותה. יש לחזור מספר פעמים על הטיפול, אך כתוצאה זוכים לעור חלק. טכניקת הטיפול מתאימה לשימוש בכל אזורי הגוף, אך מכיוון שעדיפה לאזורים נקודתיים בגוף, היא לרוב פופולרית להסרת שיער מהפנים.

האפילציה מתאימה בעיקר לאזורים ממוקדים, למשל להסרת שיער מהגבות או מהסנטר.

האפילציה מתאימה בעיקר לאזורים ממוקדים, למשל להסרת שיער מהגבות או מהסנטר.


עור חלק לטווח ארוך
טיפול אפילציה מסיר את השיערה מהשורש מה שמקשה עליה לגדול שוב. בעזרת סדרת טיפולים ניתן לקבל עור חלק ללא שיער, אך אין מדובר בטיפול לצמיתות וייתכן שבעתיד יופיעו שערות שוב כתוצאה משינוי הורמונלי בגוף, תופעות לוואי לתרופות וכדומה.

מעולה לעור הרגיש
האפילציה היא שיטה עדינה להסרת שיער– בעזרת מחט מסירים כל פעם שערה נוספת ולכן מדובר בתהליך שלוקח זמן ודורש סבלנות. האפילציה אמנם לא מתאימה למי שסובל מבעיות עור (כמו למשל אקנה), אך הטיפול מתאים לכל סוגי העור, ובניגוד להסרת שיער בלייזר, אין בעיה לטפל בבעלי עור כהה.
הטיפול כרוך במעט כאב, אך מתאים גם לעור כהה ומציע תוצאות טובות לטווח ארוך.

הטיפול כרוך במעט כאב, אך מתאים גם לעור כהה ומציע תוצאות טובות לטווח ארוך.


אין צורך בהפסקות
יתרון נוסף לשיטת האפילציה הוא שאין צורך לקחת הפסקות ארוכות בין טיפולים. מרווחי הזמן בין טיפול לטיפול הינם קצרים וניתן להסיר שיער כל שבוע עד קבלת עור נקי משיערות. עם זאת, מספר הטיפולים שנדרש משתנה בהתאם לסוג השיער ורמת הצפיפיות.

יעילה יותר בכמה מובנים
אם עושים השוואה בין אפילציה לשעווה – שני הטיפולים כרוכים במעט כאב, אך היתרון של האפילציה הוא שהטיפול לטווח ארוך. החסרון (אך גם הייחוד) של האפילציה הוא שהשיטה מתאימה לאזורים ממוקדים, לרוב באזור הפנים להסרת שיער מהסנטר, הגבות או אזור שפם. שיטת הלייזר אמנם זוכה לפופולריות גבוהה, אך עבור בעלי העור הכהה, הלייזר מסוכן ועלול לגרום לכוויות. האפילציה לעומת זאת, יעילה מבחינת מרווחי זמן בטיפול, מציעה תוצאות טובות לזמן רב ומתאימה לכל סוגי העור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפים להסרת שיער ממפשעות

    כפי שנשים רבות כבר יודעות, אזור הביקני הוא פחות נוח להסרת שיער. אילו שיטות קיימות וכיצד הכי כדאי להסיר שיער מהמפשעות?

    המשך לכתבה
  • הסרת שיער - טכנולוגיות אור

    בעשורים האחרונים אנו עדים להתפתחותן של מגוון שיטות להסרת שיער. באפשרות השיטות מבוססות קרן אור להתאים עצמן לסוגי עור ושערה שונים

    המשך לכתבה
  • טיפים לפני טיפול באפילציה

    שיטת האפילציה הינה השיטה אחת השיטות הוותיקות להסרת שיער, אך לרוב הטכניקה משמשת הסרת שיער מהפנים ומאזורים רגישים כמו בית השחי

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל