צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כיום מרפאות האסתטיקה מציעות מבחר של אפשרויות טיפול להסרת שיער, אז איך בוחרים את הטיפול הנכון? אם אתם מחפשים הורדת שיער באזור מסוים בגוף ולא בשטחים גדולים, אולי תמצאו עניין בטיפול אפילציה להסרת שיער.

מערכת ביוטיק

|

02/05/2013

|

17:52

seperator

עבר הפתרון לשיער היה לרוב שימוש בשעווה או בטכניקת הסרת שיער עם חוט (לרוב שיער פנים), אך כיום הרפואה המודרנית מציעה מבחר של טיפולים וקשה להבדיל בין היתרונות והחסרונות ולבחור את הטיפול מתאים. גם כיום ניתן לבחור להסיר שיער עם שעווה, חוט, שימוש בקרמים מיוחדים ועוד, אך מי שמעוניין להסיר לטווח הארוך פונה למרפאות או לקומטיקאיות מקצועיות. בבחירת הטיפול חשוב להבין שלכל טיפול יש יתרונות וחסרונות והשאלה שאנו צריכים לשאול היא  - מה הטיפול שמתאים לנו. במאמר זה נעסוק בטיפול באפילציה, בחסרונות שיש לטיפול, כמו גם למעלות למטרת הסרת שיער.

טיפול באפילציה דורש מיומנות והכשרה מקצועית

טיפול באפילציה דורש מיומנות והכשרה מקצועית


מה זה טיפול אפילציה?
הטיפול מתבצע על ידי החדרת מחט חשמלית לזקיק של השערה ופליטת חום שפוגעת בשיערה בצמיחתה. מטרת טיפולי אפילציה להוריד שיער לצמיתות ורבים פונים לטיפולים לאחר שניסו שיטות אחרות והתאכזבו. הטיפול לא מתאים להסרת שיער משטחים גדולים, אלא מאזורי מוגדרים ולרוב הטיפול מתבצע על ידי קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מיוחדת ומקיפה.
שיטת הטיפול מתאימה לבעלי עור רגיש

שיטת הטיפול מתאימה לבעלי עור רגיש


מה החסרונות של הטיפול?
החסרון הבולט הוא שאין התאמה לטיפול השטחים גדולים והסרת שיער בשיטת אפילציה מתאימה לאזור בית השחי, אזור הגבות, כפות ידיים, שפם וכדומה. חסרון נוסף שיש להיזהר בבחירת המטפל, כי השיטה דורשת ידיים מיומנות וטעות עלולה לגרום לכוויה בעור, כמו כן גם מדובר בטיפול שכרוך במעט כאב כי המחט מתמקדת על כל שיערה בנפרד. תופעות לוואי לטיפול נדירות אך הן כוללות צלקות, אדמומיות או כוויות.

מה היתרונות להסרת שיער?
כיום קיימות אפשרויות רבות להסרת שיער, והיתרון הבולט של אפילציה הוא שהשיטה מתאימה גם לבעלי שיער בהיר. כמו כן, הטיפול מתאים להסרת פלומת שיער מהפנים לצמיתות ולעיתים יעיל יותר מטיפול לייזר. בנוסף, כאשר מדובר בהסרה מאזורים קטנים, האפילציה יותר יעילה, מתאימה לבעלי עור רגיש ומשאירה את העור חלק לאורך זמן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל