צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
טכנולוגיית הלייזר עשתה מהפך בתחום הסרת השיער בגלל העובדה שבעזרת מספר טיפולים אפשר להסיר את השיער לצמיתות. מדובר בטכנולוגיית גלי אור שפותחה על ידי מדענים ואושר על משרד הבריאות האמריקני ה FDA

מערכת ביוטיק

|

07/02/2013

|

09:44

seperator

 

טכנולוגיית הלייזר עשתה מהפך בתחום הסרת השיער בגלל העובדה שבעזרת מספר טיפולים אפשר להסיר את השיער לצמיתות. מדובר בטכנולוגיית גלי אור שפותחה על ידי מדענים ואושר על משרד הבריאות האמריקני ה FDA. טיפולי הלייזר אושר על ידי ארגון הבריאות האמריקאי  שערך בדיקות מחמירות ומצא שאין כל חשש לבעיה בריאותית שעלולה להיגרם מטיפולי הסרת השיער. עם זאת, קיימות המון ספקולציות לגבי קרן הלייזר וההשפעה של הטיפול הבריאות שלנו בגלל שבארץ יש מכשירים שלא אושר על ידי משרד הבריאות.  על מנת להסיר דאגה מהלב יש ללמוד על הטכנולוגיה להבין תהליך ההסרת השיער ולבחור באיש מקצוע מיומן . 

הטכנולוגיה להסרת שיער שינתה את הבחירות האסתטיות של נשים ואף עודדה גברים רבים לעשות שימוש בטכנולוגיה

הטכנולוגיה להסרת שיער שינתה את הבחירות האסתטיות של נשים ואף עודדה גברים רבים לעשות שימוש בטכנולוגיה

טכנולוגית הלייזר והסרת שיער

כשהופיעה טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר, מחירי הטיפולים היו יקרים והיה חשש בנוגע לאופי הטיפול ולהצלחתו בטווח הארוך. עם הזמן, כפי שקורה תמיד כשטכנולוגיה חדשה משווקת לציבור, המחירים ירדו בעקבות ההצלחת הטיפולים והופעת דגמים חדשים של המוצר.  טכנולוגיית הלייזר יצרה מהפכה בתעשיית הקוסמטיקה ופופולאריות הטיפולים גברה יחד עם הופעתם של סיפור ההצלחה וירידת מחירי הטיפול. 

 

תהליך הסרת השיער 

הטכנולוגיה להסרת שיער שינתה את הבחירות האסתטיות של נשים ואף עודדה גברים רבים לעשות שימוש בטכנולוגיה, שמציעה את מה שבעבר היה בלתי אפשרי- למנוע מהשיער לגדול חזרה ולחסוך את הכאב שהיה כרוך בטיפולי ההסרה. כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר? ההליך מתבצע בעזרת קרן לייזר שמתמקדת על כל שערה, מבודדת אותה על פי  אורך וגוון ולמעשה פוגעת בשורש השערה כך שמחזור הצמיחה מאט, השיערה הופכת לדקה יותר ובסוף הטיפול מתקבל עור חלק לצמיתות. 

טיפול הסרת שיער הפכו להליך מקובל רפואי פופולארי וניתן לבצע את הטיפולים במבחר רחב של מרפאות קוסמטיקה

טיפול הסרת שיער הפכו להליך מקובל רפואי פופולארי וניתן לבצע את הטיפולים במבחר רחב של מרפאות קוסמטיקה

בחירת איש מקצוע

טיפול הסרת שיער הפכו להליך מקובל רפואי פופולארי וניתן לבצע את הטיפולים במבחר רחב של מרפאות קוסמטיקה. אם אתם שוקלים הסרת שיער מהגוף כדאי לחפש באינטרנט חברות שונות ולהשוות בין הטיפולים והמחירים. בנוסף, מומלץ לבחור את הטיפול בזהירות ולבחור איש מקצוע מיומן כפי שהייתם בוחרים אילו היה מדובר בכל טיפול או ניתוח רפואי. אמנם הטכנולוגיה מאפשרת הסרה בטוחה ואין חשש בטיפולי הלייזר אך עדיין יש חשיבות לתפעול נכון של הטכנולוגיה ולכן מומלץ לוודא שהרופא או האחות או הקוסמטיקאית שעוסקים בתחום מחזיקים בתעודת הסמכה מקצועית. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל