צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

01:29

seperator

 

האפילציה היא אחת הטכניקות האלקטרוניות לטיפולי יופי שמסייעים להסרת שיער לצמיתות בכל אזורי הגוף. העקרון על פיו פועלת האפילציה הוא שריפת בית זקיק השערה, וכך לא יכולים להצטבר עליה החומרים שבונים את השערה מחדש. טיפול זה דורש הגעה של מספר פעמים לקליניקה עד להיעלמות מוחלטת של השיער, בין אם זו הסרת שיער גבות, הסרת שיער באזור המפשעה והבטן, החזה, הרגליים ועוד מקומות נקודתיים בגוף.

 

החלמה מטיפול אפילציה

לאחר התהליך של הסרת שיער באמצעות אפילציה, עלולים להופיע פצעונים קטנים - אולם אלו ייעלמו כלעומת שבאו, בתוך מספר ימים, ואף ללא הותרת צלקות בשטח. ההחלמה תהיה קלה יותר אף אם הסרת השיער תתרחש בפנים- אז לא יופיעו בדרך כלל אותם פצעונים, אולם בכל מקרה יש להמנע מהחשיפה לשמש (ולכן רצוי להזהר ביחוד באזור הפנים). התוצאה מחשיפה לקרינה ולשמש עלולה להוביל להופעת כתמי פיגמנטציה על הגוף, תופעה לא אסתטית בפני עצמה שגם בה ניתן לטפל, אולם כאן הטיפול היעיל ביותר הוא כמובן המניעה. 

 

הסרת שיער לצמיתות

השיער הוסר לצמיתות ולא יגדל יותר מן השורש, ברמה של 95% הצלחה מבין שאר טיפולי השיער. מצד שני - מה שמתחת לשיער - העור שהוסתר על ידי השיער, חייב להיות מטופח בעצמו. כל השינויים עלולים להופיע מאליה עקב שינויים הורמונאליים אשר נחשבים לטבעיים ממילא - בין אם מהורמונים או כתוצאה מנטילת תרופות קבועה. ישנם גם טיפולים נוספים להרחקת השערות החדשות שבין טיפול לטיפול.

 

תופעות לוואי לאפילציה

בטיפול כמו הסרת שיער באפילציה עלולות להיות תופעות לוואי , משום שמדובר כאן על הליך טיפול חודרני , ובמכשיר ששירת ערב רב של אנשים. ישנו סיכוי שהטיפול יותיר כוויות, סימנים וגם צלקות על העור. ניתן להמנע מאותם הסיכונים על ידי שמירה על היגיינה בחדר הטיפולים ובפרט שמירה על ההיגיינה בתוך עבודתו המקצועית של האפילטור

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל