צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אחד מן המאפיינים הראשונים אליהם שמים לב בפגישה ראשונה עם אדם, הוא הפנים שלו. לכן, גם נשים וגם גברים משתדלים לתת תשומת לב מיוחדת בטיפוח חלק זה של גופם. אך יהיה הטיפוח אשר יהיה, לא ניתן להגיע למראה פנים מושלם אם סובלים משיעור יתר בפנים.

מערכת ביוטיק

|

03/04/2013

|

15:50

seperator

אחד מן המאפיינים הראשונים אליהם שמים לב בפגישה ראשונה עם אדם, הוא הפנים שלו. לכן, גם נשים וגם גברים משתדלים לתת תשומת לב מיוחדת בטיפוח חלק זה של גופם. אך יהיה הטיפוח אשר יהיה, לא ניתן להגיע למראה פנים מושלם אם סובלים משיעור יתר בפנים. עיקר הבעיה היא בקרב נשים, אך גם גברים מפעם לפעם מתלוננים על בעיה זו.

שיעור יתר נגרם לרוב מבעיות הורמונליות או גנטיות

שיעור יתר נגרם לרוב מבעיות הורמונליות או גנטיות


מה נגרם שיעור יתר בפנים?
שיעור יתר אינו בעיה שנובעת מסיבה אחת בלבד. לעיתים גם מדובר בבעיה זמנית ולא בעיה שחוזרת על עצמה לצמיתות. בין הסיבות לשיעור יתר ניתן למצוא בעיות הורמנליות, בעיות במערכת הרבייה, גנטיקה, מוצא אתני ועוד. בחלק מן המקרים שיעור היתר בהיר מאוד ונראה כפלומה על הפנים ואז מרבית האנשים חיים עם הבעיה. במקרים אחרים מדובר דווקא בפלומה שחורה הנראית היטב לעין שעלולה להוות מופע שיש בו חוסר נעימות רב למי שסובל מן הבעיה.
כיום ניתן להסיר שיער מהפנים בעזרת טכנולוגית לייזר

כיום ניתן להסיר שיער מהפנים בעזרת טכנולוגית לייזר


מה מציעה הרפואה האסתטית והקוסמטית?
בתחום הקוסמטי ניתן למצוא על המדף, מגוון משחות וחומרי שעווה המיועדים להסרת שיער מן הפנים ומשאר חלקי הגוף. הבעיה בתכשירים הללו היא בכך שיש להשתמש בהם לעיתים קרובות ולעיתים הם יכולים לגרום לגירויים בעור. מנגד, ניתן למצוא מגוון שיטות בלייזר להסרת שיער גם מאיזור הפנים. זה מתאפשר כיום הודות לטכנולוגיות חדשות שנכנסו לעולם טיפולי הלייזר. כך ניתן במספר טיפולים מועט להפטר קליל משיער הפנים או לגרום לצמיחת פלומה עדינה במיוחד על הפנים שאינה מסבה חוסר נוחות בהשוואה למצב הקודם.

עולם של טיפולים משתלמים במיוחד
בניגוד לפעם, שלל טיפולי אסתטיקה כיום, עוברים מהפכה והופכים נגישים יותר בזכות הורדה משמעותית של המחירים בשוק זה. ניתן למצוא כיום סדרות טיפולים קצרות בלייזר שעולות בין 2000-4000 שח כמו גם סדרות טיפול שלמות עם הבטחה לטיפולים לכל החיים ב-4000-7000 ₪.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל