צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

18:42

seperator

 

כבר אמרו מלפנים ש"בשביל להיות יפה צריך לסבול" (פונה לשני המינים) . פנים חלקות משיער היא עניין אופנתי, ומשום כך ישנם אנשים רבים בעלי עודף שיער בפניהם, אשר מעוניינים בהורדת שיער מהפנים. לצורך כך קיימות שיטות שונות להורדת שיער מהפנים - חלקן לצמיתות, וחלקן בהסרה קבועה לפי הצורך.

 

מהן השיטות הקיימות להורדת שיער מהפנים

הורדת שיער קבועה מתאפיינת באמצעים אלקטרוניים, חלקם חודרים את העור כמו אפילציה לדוגמה, וחלקם מקרינים קרן הפוגעת בשורשי השערה באופן שמזהה את הבדלי הפיגמנט בין בשיער לעור, מחממת את שורשי השערה וגורמת בכך להמתתם. לא רק הזקיק- אלא גם בית הזקיק נפגע, וכך נמנעת צמיחת השערה בפעם הבאה. ישנה עוד שיטה, שנקראת "אינפרא אדום" או IPL, שבניגוד לשם המתעתע שפירושו קרן אור בעלת אורך אחיד- ישנו שימוש באורכי גל שונים אשר מונה יתרון על פני שיטת הלייזר בכך שהוא מאפשר הסרת שיער לבעלי עור כהה. לרוב בעלי שיער בהיר מנועים מלהשתמש בשיטות אלו להסרת שיער. שתי השיטות האחרונות להבדיל מאפילציה מטפלות באותו זמן בקוטר גדול יותר, לכן הן מהירות יותר.

 

כיצד ניתן לערוך הורדת שיער מהפנים?

שיער פנים מתאפיין בשיער בהיר יחסית לשאר הגוף. משום שאין שיטה אבסולוטית שניתן להוריד בה שיער בהיר ישנה שיטה שהיא הבטוחה ביותר לעשות זאת. בעזרת טיפול "אינפרא אדום" תוכלו לא רק להסיר את השערה ולטפל בעניין "מן השורש", ניתן אף לשנות ולשפר בפיגמנטציה וקמטים בעור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל