צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שיטת האפילציה הינה השיטה אחת השיטות הוותיקות להסרת שיער, אך לרוב הטכניקה משמשת הסרת שיער מהפנים ומאזורים רגישים כמו בית השחי והמפשעות. לפניכם מדריך לכל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים טיפול.

מערכת ביוטיק

|

23/05/2013

|

16:10

seperator

האפילציה נקראת גם בשם אלקטרוליזיס והיא שיטה להסרת שיער שמשתמשת בטכניקה של הלחמת נימי דם. הטיפול עושה שימוש במחטת חשמלית שמקרינה זרם חשמלי על זקיק השערה שצורב את השורש ופוגע ביכולת הצמיחה שלה. החדרת המחט דורשת מיומנות ודיוק, על מנת להימנע מכוויות ולכן חשוב לבחור היטב את הקוסמטיקאית או הרופא המטפל, כי טיפול רשלני עלול להשאיר צלקות. 

טיפול אפילציה לרוב משמש להסרת שיער מאזור הפנים, בית השחי והמפשעות.

טיפול אפילציה לרוב משמש להסרת שיער מאזור הפנים, בית השחי והמפשעות.


אפילציה – הליך הטיפול
בניגוד לטיפול הסרת שיער בלייזר, טיפול אפילציה אינו מחייב רופא וקוסמטיקאיות רבות מציעות את השירות במסגרת עבודתן. שיטת האפילציה פוגעת בשורש השיער והליך הטיפול דורש זמן וסבלנות, מכיוון שהשיטה מתמקדת כל פעם בשערה בודדת. החדרת המחט דורשת טכניקה ומיומנות וחשוב לוודא שיש שמירה על סטריליות המחטים. הטיפול מתבצע בשכיבה ולרוב בשטחים קטנים ומוגדרים כמו אזור בית שחי, מפשעות ואזור הפנים, מכיוון שמדובר בתהליך איטי שדורש זמן וסבלנות.
טיפול אפילציה מהווה פתרון לבעלי שיער בהיר ואינו דורש הפסקות ארוכות בין כל טיפול.

טיפול אפילציה מהווה פתרון לבעלי שיער בהיר ואינו דורש הפסקות ארוכות בין כל טיפול.


שיקולים ותופעות לוואי
בחירה בהסרת השיער עם אפילציה, צריכה להתבצע לאחר התייעצות עם איש או אשת מקצוע והבנת השיקולים השונים ותופעות הלוואי כגון: זיהומים, כוויות וצלקות. אם הצורך הוא להסיר שיער מהרגליים, ייתכן ועדיף לבחור בשיטה שונה, מכיוון שהאלקטרוליזיס דורש עבודה מדויקת וזמן. יש לוודא שהמחט נוקתה כראוי ולהקל על רגישויות בעור בעזרת משחת הרגעה. כמו כן, כחודש לאחר הטיפול כדאי להימנע מחשיפה לשמש. 

למי זה מתאים?
שיטה זאת להסרת שיער מתאימה במיוחד לאנשים בעלי שיער בהיר מכיוון שהטיפול אינו מתאים למקרים של שיעור יתר עקב אי הנעימות של הטיפול. אין צורך בהפסקות ארוכות בין טיפולים, כפי שנהוג בשיטות אחרות להסרת שיערות והשיטה אסורה לאנשים עם בעיות עור, בעיות סכרת ומערכת חיסונית חלשה. לעומת זאת, הטיפול מתאים לכל אדם מעל גיל ה- 18 שאינו סובל מהבעיות שפורטו ובניגוד לשיטת הלייזר, אפילציה אינה מהווה בעיה לנשים בהריון או לאנשים החולים במחלות כמו סרטן או מחלת לב.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל