צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

15:38

seperator

 

מסקרים שנערכו לאחרונה בקרב נשים וגברים עולה כי מרבית הנשאלים רואים באיזור המפשעות כאיזור שממנו ירצו להיפטר מהשיער לתמיד והסרת שיער במפשעות היא האופציה העדיפה ביותר, בעיקר על נשים. השאיפה להיות אסתטיים וחלקים יותר משותפת אם כן להרבה אנשים וישנו מספר דרכים לעשות זאת. הדרכים המסורתיות להורדת השיער מתייחסות לגילוח בעזרת סכין ייעודי, הסרת שיער בשעווה, מכשיר חשמלי ביתי או משחה שמיועדת להסרה. שיטת הגילוח היא הדרך המסורתית והקלה ביותר להפטרות משיער מיותר אך היא פחות יעילה משיטות אחרות שכן פעולת הגילוח לא מסירה את השערה מן השורש והשיער גדל במהירות כעבור יום או יומיים ונוצרים זיפים נוקשים ולא נעימים שעלולים ליצור גירוי וגירוד בעור.

 

מגוון שיטות הסרה

מלבד שיטת הגילוח ישנן מספר שיטות נוספות להסרה. יש המשתמשות בקרמים מיוחדים המיועדים להסרת שיער. גם שיטה זו היא שיטת הסרה לטווח קצר שברוב המקרים לא מביאה לגירוד או פצעונים כמו במקרי גילוח אך כוללת ריח חריף ולא נעים של המשחות ולא תמיד מטפלת בכל האיזור בצורה אחידה. בשל החומרים הכימיים שמעורבים בהם השימוש לא מתאים לכל אחת ויש נשים הרגישות לכך כך שקיים סיכון בשימוש בהן. הסרת שיער מפשעות בשעווה היא שיטה לטווח זמן ארוך יותר של בערך חודש ונעשית באמצעות רצועות בד ומריחה של שעווה חמה על האיזור במטרה למשוך ולמרוט את השערות בעזרתו. הבעיות בשיטה היא המיומנות הנדרשת של מי שמבצע את ההסרה וכמו כן היא אינה נעימה ומכאיבה עד לגרימה של פצעים ושטפי דם.

 

שיטות מתקדמות להסרה

מלבד כל אלו קיימות גם שיטות הסרת שיער לצמיתות שנעשות על ידי מכשור טכנולוגי מתקדם. אפילציה היא אחת מהן ומבוצעת כך שכל שערה נמרטת בנפרד. זוהי שיטה יעילה אך מלווה בכאב רב ודורש סבלנות. הסרה על ידי קרני לייזר היא שיטה שמוצעת במרכזי יופי וטיפול שמציעים גם ניתוחים פלסטיים והיא מבוצעת במספר מפגשים בהם נושר מרבית השיער על ידי הקרנה של לייזר על האיזור המבוקש. בשל הרגישות של איזור המפשעה זוהי השיטה המומלצת ביותר לטיפול הסרת השיער.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל