צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/10/2012

|

16:45

seperator

אצל נשים וגברים,מתעוררת תופעה של דילול שיער בגילאים מתקדמים. שיער דליל נוצר לאחר תקופה ארוכה של נשירות שיער או שינויים הורמונאליים שונים, כמו גם שינוי בהרגלי החיים או כתגובה למצבי לחץ וחרדה. אם בעבר ההצעה סבבה בעיקר סביב פתרונות פאנות – פאות נוכריות לקרקפת, הרי שכיום המדענים עמלים ימים כלילות כדי למצוא פתרונות גם לתופעות של שיער דליל וקרחות על פני הקרקפת. הבעיה נפוצה בעיקר אצל הגברים – גם אצל מי שעדיין לא בן 30, שכן ישנן סיבות גנטיות לעניין זה מעבר לסיבות הפסיכולוגיות או שימוש בתכשירים שונים לשיער שמגבירים את התופעה.

להעניק נפח למראה השיער
חלק מהחידושים בטיפולי נשירת שיער מונים שיטות לעיבוי שיער. רשתות הפארמה וחנויות לעיצוב שיער גרידא משווקים מוצרים שונים לעיבוי שיער, בין המוצרים ניתן למצוא גם כמוסות טבעיות או תוספי תזונה אשר מעכבים את תהליך ההתקרחות, או שמאיצים את התחדשות גדילת השערה בזקיק, כפי שאמור לקרות כל העת במצב תקין ובריא.

 שיער דליל לא גזירה משמיים
ישנן אפשרויות להעניק מראה עבר יותר לשיער, וזה בין השאר על ידי ספריי קונסילר לעיבוי השיער הקיים, לצביעת הקרקפת בצבע הזהה לצבע השיער ולהסתיר את הקרחות. מדובר בסיבי קרטין – החומר ממנו עשוי השיער, שנצמדים לשיער הקיים על ידי חשמל סטאטי, ומעניקים לו מראה מעובה. ישנה אפשרות גם לתוספת שיער.

אסתטיקה רפואית בשירות בעלי שיער דליל
טריקולוג הוא הכתובת כדי לחקור ולהתחקות אחר המקור לבעיית דלילות השיער, אולם ניתן לטפל בשיער דליל גם ללא מציאת הסיבה הרשמית למצבו. על מנת לטפל בכך, יש לגשת לקליניקות מיוחדות שמעניקות טיפולים שונים לשיער ומאפשרות מגוון של אפשרויות טיפול המומלצות לאותו מטופל לבחירה, ולהבין מהן על ידי אדם מוסמך לנושא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל