צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
התקרחות גברית זו תופעה שהחל להתפשט בשנים האחרונות, אולי בגלל אורח החיים שלנו שנהייה מתוח ולחוץ יותר. כמובן שקיים קשר ישיר בין גנטיקה להתקרחות. סיבות אחרות שעשויות להשפיע על ההתקרחות הן תזונה לקויה

מערכת ביוטיק

|

14/03/2013

|

11:59

seperator

התקרחות גברית זו תופעה שהחל להתפשט בשנים האחרונות, אולי בגלל אורח החיים שלנו שנהייה מתוח ולחוץ יותר. כמובן שקיים קשר ישיר בין גנטיקה להתקרחות. סיבות אחרות שעשויות להשפיע על ההתקרחות הן תזונה לקויה, מצבי מתח וגם שימוש בתכשירים אשר פוגעים בשיער ובקרקפת. ניתן להתמודד עם תופעת ההתקרחות באמצעים שונים.

כיום ניתן בעזרת השלת שיער לעצור את תהליך ההתקרחות

כיום ניתן בעזרת השלת שיער לעצור את תהליך ההתקרחות


השתלות שיער
הדרך היחידה בה ניתן להצמיח שיער חדש באזורים בקרקפת שהתקרחו היא שימוש בשיטת השתלת שיער. זהו פתרון כירורגי שבמהלכו משתמש הרופא בשיער המוצא מצידי הראש ושותל אותם באזורים הסובלים מקרחת. שיטה זו מתאימה רק לאנשים הסובלים מהתקרחות חלקית ובמידה והמטופל קירח לחלוטין לא ניתן להשתמש בשיטה זו.
הרפואה האסתטית מציעה גם טיפול תרופתי להתקרחות

הרפואה האסתטית מציעה גם טיפול תרופתי להתקרחות


טיפול תרופתי
פתרונות להתקרחות ניתן למצוא גם בתחום התרופתי. חברות התרופות מודעות לבעיה ומנסות למצוא לה פתרון. ישנן תרופות המוצעות בשוק ויכולות לעכב את נשירת השיער כמו הפרופסיה והמינוקסידיל. יש לזכור שכמו לכל תרופה גם להן יש תופעות לוואי. מומחים בתחום ממליצים לבחור בפתרון זה רק כאמצעי האחרון בלבד. בכל מקרה, שימוש בתרופות יעשה בהתאמה למטופל ולאחר עריכת סדרת בדיקות. לצד הטיפול התרופתי יש להקפיד על תזונה נכונה ונטילת ויטמינים, כאשר B12 ו-B6 ידועים כויטמינים שחוסר בהם עשוי לגרום לנשירה או להחריף אותה.
תכשירים קוסמטיים
מכונים לאסתטיקה רפואית כיום הם לא מקומות לנשים בלבד. מכונים אלה מציעים טיפולים רבים עבור גברים כמו הסרת שיער בלייזר, הלבנת שיניים וגם טיפולי עור וקמטים. בתחום ההתקרחות קיימים תכשירים אשר מעניקים לשיער מראה דליל. הדבר מתאים בשלב הראשון בהתקרחות המאופיין בדילול השיער. תכשירים אלה מכילים סיבים מיקרוסקופיים דמויי שיער, הם נצמדים לשערות ומכסים את האזור המתקרח. אחד התכשירים האלה הוא הטופיק, נוח וקל לשימוש. הטיפול יעיל בעיקר בשלבי ההתקרחות הראשונים כאשר ניתן להסוות את הקרחות. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל