צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/08/2012

|

13:13

seperator

במדינת ישראל רוב הגברים סובלים מנשירת שיער והתקרחות וכולנו מכירים את תופעת נשירת השיער שמתחילה כבר בעת השירות הצבאי. נשירת שיער היא תופעה טבעית שקורית בגוף כל עוד היא נשארת בגבולות הנורמה עד 100 שיערות ליום, על כן לא כל אחד שחופף את הראש ומוצא עצמו עם קבוצת שיער בידיו סובל מנשירה. הדרך הטובה ביותר לבדוק נשירת שיער היא דווקא בבוקר, אם קמים ומוצאים עצמכם אם יותר משמונה שיערות על הכרית אז יש להתחיל לחשוב על פיתרון מתאים.

במדינת ישראל רוב הגברים סובלים מנשירת שיער והתקרחות

במדינת ישראל רוב הגברים סובלים מנשירת שיער והתקרחות


פתרונות להתקרחות

החדשות הטובות לכל מי שסובל מנשירה או התקרחות הן שקיום יש פתרונות רבים לכל נושא ההתקרחות. כאשר נשירת השיער מתחילה בשלב מוקדם יתכן וניתן לעצור אותה או להאט אותה באמצעות שימוש בחומרים שמעכבים נשירה. מומלץ להגיע למכון מומחה בתחום ולקבל ממנו המלצה לתכשירים רלבנטים. הטיפול והתכשיר צריך להיות מותאם לכל אדם בהתאם לצרכיו הייחודים.
הדבר החשוב הוא לעבור טיפול במידה והנושא מפריע

הדבר החשוב הוא לעבור טיפול במידה והנושא מפריע


נשירת שיער בשלב מתקדם

גם לבעיה זו כבר יש פתרון, במידה והנשירה בשלב מתקדם וכבר לא ניתן להאיט או למנוע את הנשירה ניתן לבצע השתלות שיער או תוספות שיער לחלקים החסרים. תוספת שיער שנעשית בידיים של אדם מומחה ובדרכים חדשניות מביאה את השיער למראה טבעי לחלוטין ויחד עם זאת משיבה את הביטחון שעזב יחד עם השיער.

בחירת הטיפול
כפי שהוזכר כבר מספר דברים, הדבר החשוב הוא לעבור טיפול במידה והנושא מפריע. יש לנסות לזהות את התופעה בשלב כמה שיותר מוקדם על מנת להאט את התהליך. בכל אחד מהשלבים יש להתייעץ עם  אנשי מקצוע מומחים בתחום על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר. טיפול שלא נעשה בצורה מקצועית יכול להוביל לתוצאות הפוכות ולמפח נפש רב. כיום יש מספר רב של מכונים שמומחים בתחומים השונים הללו, חשוב לעשות בדיקה מקיפה ברשת האינטרנט ולהיעזר בחברים ומכרים על מנת למצוא את המקום הנכון ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל