צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/10/2012

|

17:47

seperator

כיום נשירת שיער היא בעיה שסובלים בה נשים וגברים כאחד ובמדינת ישראל משהו כמו שליש מהגברים סובלים ממנה ורבע מהנשים. כיום יש טיפולים רבים שנועדו לטפל בנשירת שיער ובמקרה של נשירה חמורה אף ניתן להשתיל שיער במקרה הגרוע ביותר. רופאי עור בימינו לא ממליצים לבצע השתלת שיער לפני גיל עשרים וחמש. רק לאחר גיל זה ניתן באמת להעריך דפוסים עתידיים של צמיחת שיער ואז ניתן יהיה להשתיל שיער על מנת שיראה טוב יותר.

כיום תחום השתלות השיער הינו תחום שהתפתח עד מאוד וקשה מאוד לזהות אדם שעבר השתלת שיער

כיום תחום השתלות השיער הינו תחום שהתפתח עד מאוד וקשה מאוד לזהות אדם שעבר השתלת שיער


מדוע סובלים מהתקרחות

רוב הגברים עוברים תהליך של הקרחה בעקבות תוצאה של תורשה ופעילות או תת פעילות של הורמונים מסוימים. גם נשים סובלות מהתקרחות אך לרוב הסיבות הן שונות. הסיבות המשותפות לנשירת שיער אצל גברים ונשים הם מחלות שונות או טראומה גופנית קשה. במקרים של נשירה חמורה הנשים והגברים ינסו למצוא פיתרון אסטטי, ניתוח להשתלת שיער אמור לפתור את הבעיה האסטטית.
הליך השתלת השיער נעשה בהרדמה חלקית

הליך השתלת השיער נעשה בהרדמה חלקית


ייעוץ לפני ניתוח

הליך השתלת השיער נעשה בהרדמה חלקית וזאת על מנת למנוע ולמזער כאבים בזמן ההליך עצמו. לפני שמחליטים על השתלת שיער כדאי לקבוע פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי או עם רופא עור שמבצע את הניתוח וזאת על מנת לקבל את ההסברים המפורטים ביותר אודות השלכות הניתוח, תופעות הלוואי זמן ההחלמה וכדומה.

תוצאות השתלת השיער
כיום תחום השתלות השיער הינו תחום שהתפתח עד מאוד וקשה מאוד לזהות אדם שעבר השתלת שיער. רופאי עור מנסים לחקות בצורה הטובה ביותר את המראה הטבעי של השיער וזאת על מנת שלא יהיה אפשרי לזהות את ההבדלים. מומלץ לעבור ניתוח להשתלת שיער אצל רופא שמומחה בתחום, מומלץ להיוועץ עם רופא משפחה לפני החיפוש על מנת לקבל את ההמלצות על הרופא הטוב ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל