צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/07/2012

|

13:24

seperator

נשירת שיער והתקרחות היא תופעה יודועה אצל גברים במדינתנו. מעטים הם הגברים שמצליחים לעבור את גיל השלושים ללא סימני התקרחות משמעותיים. תופעת נשירת שיער היא תופעה שכיחה עד מאוד בארץ. רוב הגברים שסובלים מהתקרחות מדובר בהתקרחות אנדרוגנית. משמעות התקרחות זו היא פגיעה בהורמון בזקיק השיער. ההורמון נמצא ברמות גבוהות אצל גברים, ויש גברים שאצלם זקיק השיער רגיש להורמון זה.

ההורמון יפגע בהדרגתיות בזקיק השיער

ההורמון יפגע בהדרגתיות בזקיק השיער


מה קורה אם לא מטפלים בנשירה ?

במידה ולא מטפלים כראוי בהתקרחות או בנשירת השיער בצורה טובה על ידי טיפולים מתאימים, ההורמון יפגע בהדרגתיות בזקיק השיער. בתחילה השיער שיצמח יהיה פגוע, פחות איכותי קצר ודק יותר זאת עד לרמה בה זקיק השיער יפסיק קליל את עבודתו. הסיבה הנוספת להתקרחות ונשירת השיער היא תת פעילות בלוטת התריס, מחסור בויטמינים ותזונה לקויה.
כיום יש טיפולים מאוד אפקטייבים להתקרחות אנדרוגנית כגון פרופסיה ומינוקסדיל

כיום יש טיפולים מאוד אפקטייבים להתקרחות אנדרוגנית כגון פרופסיה ומינוקסדיל


טיפולים להתקרחות

כיום יש טיפולים מאוד אפקטייבים להתקרחות אנדרוגנית כגון פרופסיה ומינוקסדיל. טיפולים אלו יכולים אף להראות צמיחה מחודשת של השיער. לעיתים הקרחות שאנו רואים אינן קרחות "אמיתיות" והזקיק עדיין חי. עם הטיפול המתאים השיער יכול להתחיל לגדול מחדש. פרופסיה היא תרופה שמדכא את האנזים אלפה 5, היא אפקטיבית מאוד בטיפולים אלו, התרופה נלקחת בטבליות כדורים. מינוקסדיל היא תרופת שניתנת למריחה על האזור הבעייתי וגם היא עוזרת בטיפול בהתקרחות ונשירה.

השתלת שיער
למי שמגיע לרמות של נשירת שיער והתקרחות שעבורו התרופות כבר אינן רלבנטיות פתרון השתלת השיער הוא פתרון מצוין. השתלת שיער היא ניתוח כירורגי המבוצע על ידי רופא מנתח. הטיפול מיועד לנשים ולגברים עם שיער דליל או שכבר הקריחו לחלוטין. בניתוח המנתח לוקח זקיקי שיער ומשתילם באזורים בעייתים, בדרך כלל זקיקים אלו אינם מושפעים מההורמון ועל כן מצליחים להצמיח שיער.  כמובן שלפני החלטה על ניתוח יש להתייעץ עם רופא מומחה ולקבת חוות דעת מקצועית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל