צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שפתיים עבות מקנות מראה אקזוטי, השמור לחלומות של רבים ורבות. הן נשים והן גברים חולמים על מראה מלא יותר באזור השפתיים, המסמלות את החושניות של אדם ואת הרגש. הרצון לשינוי למראה שפתיים חושני יוצר ביקוש רב בעולם האסתטיקה רפואית

מערכת ביוטיק

|

15/04/2013

|

11:50

seperator

לניתוחים פלסטיים שממלאים את השפתיים, גם כדי למלא את אזור הקמטים סביב השפתיים ולייצב אותו, באותה ההזדמנות. לעתים אין צורך להכנס לניתוח פלסטי כדי לעבות את השפתיים, אלא נדרש הליך של הזרקת חומרי מילוי בשפתיים בצורה מבוקרת, מדודה ואיטית.

עיבוי שפתיים הוא טיפול תקופתי שמתבצע בעזרת הזרקת חומר לשפתיים

עיבוי שפתיים הוא טיפול תקופתי שמתבצע בעזרת הזרקת חומר לשפתיים


עיבוי שפתיים זמני
ישנן שתי אפשרויות לעיבוי שפתיים – והן תלויות בחומר שיוזרק לשפתיים. ישנה חומצה היאלורינית שנחלקת למגוון אפשרויות – הילפורם, טיוזל, ורסטילן ואפשרויות נוספות. עבור חומרים אלו אפשר לזקוף לזכותם, כי תופעות הלוואי שלשימוש בהם נדירות יחסית. זוהי צורת טיפול המחייבת טיפולים חוזרים ונשנים במכוני האסתטיקה – משום שהם נחשבים לזמניים – משום החומר שנטמע בגוף ומסולק ממנו לאט לאט.
ניתן לבצע עיבוי שפתיים קבוע עם מראה טבעי בעזרת חומר סיליקון נוזלי

ניתן לבצע עיבוי שפתיים קבוע עם מראה טבעי בעזרת חומר סיליקון נוזלי


עיבוי שפתיים קבוע
כאן ישנו תפקיד לסיליקון הנוזלי בטיפולי סיליקון בשפתיים. לסיליקון הנוזלי ישנו מקום של קביעות – וחשוב ביותר לעשות עבודת מחקר אודות הרופא המבצע את הניתוח, החומרים, כמות הסיליקון שתוזרק ושאר פרמטרים קריטיים להצלחת הניתוח. כל זאת, בין היתר כדי שהתוצאה תהיה טבעית ולא מוגזמת.

חשוב לשמור על כמה כללים
על מנת לשמר תוצאה טבעית ולא מוגזמת, יש לפנות לרופאים פלסטיים בעלי ניסיון מוכח והמלצות לאורך זמן. היש לברר באמצעות הדמיה איך תיראה התוצאה הסופית לאחר ההזרקה, ולבחור את התוצאה המועדפת. יש להמתין מספר חודשים כדי להבין מהי התוצאה הסופית האמיתית למראה השפתיים, רק לאחר מכן לפנות לרופא המנתח להמשך טיפול – הזרקה נוספת מעצבת של סיליקון – ההמתנה משתלמת ושווה את הסבלנות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל